הטרגדיה באילת: חברים ובני משפחה עדיין מתקשים לעכל את מותו של הצוללן אנדרי פרייברג בן ה-50, שטבע אמש למוות בעיר הדרומית. עמית זאבי, חברו של אנדריי, שיתף בחשבון הפייסבוק שלו על הרגשות הכואבים, וסיפר מעט על האדם שהיה אנדרי.

עמית כתב בכאב: "קשה להבין שהוא איננו. איש טוב שהתנדב ודאג לאחרים. כול כך שמח והיה גאה על העבודה החדשה שלו. אני כבר מתגעגע לחבר היקר שלי". רבים הגיבו לפוסט המרגש, ושיתפו גם הם מעט על אנדרי. רובם ציינו איזה לב גדול היה לו, ואחרים על השמחה העצומה שתמיד הייתה בו.

גם "אינדיגו" מרכז צלילה וים נפרד מאנדרי: "בצער גדול נפרדים מאנדריי, חבר וצולל קבוע במועדון, אנדריי היה איש מדהים עם אישיות יוצאת דופן, תמיד נזכור את אהבתו לים, את החיוך והרצון לעזור לכולנו. יהי זכרו ברוך".

הטרגדיה התרחשה אמש, כאשר השיטור הימי באילת חילץ מהמים את אנדרי כשהוא מחוסר הכרה. לאחר מכן, הוא הובא לחבירה עם צוותי מד"א בחוף החשמל בעיר, וחובשים ופרמדיקים העניקו לו במקום טיפול רפואה, כשבסופן נקבע מותו.

פראמדיק מד"א, יוחאי דרעי, סיפר: "חברנו בחוף החשמל עם סירה של השיטור הימי שחילצה אלינו את הצוללן שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. סיפרו לנו שהוא צלל בעומק של עשרות מטרים, נקלע למצוקה וצוללן שהיה יחד איתו הזעיק עזרה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה ממושכות אבל מצבו היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]