ילד בן 6 נפצע באורח קשה לאחר שנפל היום (שלישי) מגובה של כ-3 קומות בבניין מגורים בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבי"ח איכילוב, כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית.

לאחר שנפל מגובה של 4 קומות: ילד בן 7 נפצע באורח קשה באשדוד 

חובשים בכירים במד"א שמיל בכר וישראל רוסט סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הילד בחצר הבניין כשהוא בהכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, חבישות וטיפול תרופתי לשיכוך הכאבים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".

כזכור, אתמול ילד בן 7 נפצע באורח קשה לאחר שנפל מגובה של כ-4 קומות בבניין מגורים ברובע ו' בעיר אשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבי"ח אסותא כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית. 

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, בחמש שנים האחרונות (2018-2023) נהרגו 22 ילדים כתוצאה מנפילה. 59% ממקרים היו בבית ובסביבתו.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "הורים תפקידנו לדאוג לסביבה בטוחה עבור ילדנו, היו ערניים, אל תגידו 'לי זה לא יקרה' - ודאו כי חלונות הבית מוגנים באמצעות סורגים מוגבהים או אמצעי למניעת פתיחת חלונות יותר מ-10 ס"מ. במרפסת משגיחים על הילדים באופן פעיל ומרחיקים מהחלונות וממעקות רהיטים שניתן לטפס עליהם כמו כיסא או שולחן. זה בידיים שלנו למנוע את המקרה הבא".