עמותת MAKE-A-WISH יוצאת בהפקת מכירה פומבית "כוכבים למען כוכבים", למען גיוס כספים להגשמת עוד משאלות משנות חיים לילדים בני 18-3 החולים במחלות מסכנות חיים.

במסגרת המבצע, העמותה מציעה מכירה של מספר אירועים יוצאי דופן בחברתם של מיטב האומנים ומובילי דעת קהל, שתרמו מזמנם וממרצם למען השתתפות במיזם. המכירה הפומבית הדיגיטלית תתקיים באתר ביד ספירט. במסגרת המיזם, תימכר פגישה אישית עם השגרירה הבינלאומית של העמותה ונציגת ישראל לאירוויזיון נועה קירל, ארוחת ערב במלון "קמפינסקי" עם כוכב הסדרה "פאודה" ליאור רז, סדנת בישול פרטית לעשרה ליאור רז, סדנת בישול פרטית לעשרה רוט ועוד. המכירה הפומבית תהיה פתוחה לקהל הרחב עד 1 ביוני.

בעמותה ציינו כי לצד המכירה הפומבית הדיגיטלית, העמותה תערוך ביום שישי בסביון אירוע מיוחד שבמהלכו יימכרו במכירה פומבית החוויות המיוחדות בהשתתפות מיטב הכוכבים. את האירוע יוביל דביר בנדק, יו"ר העמותה וסנדרה רינגלר, חברת דירקטוריון העמותה. עלות כרטיס לאירוע עומדת על 360 שקל לתרומה, כאשר כל ההכנסות מהאירוע ומהמכירות הפומביות יוקדשו להגשמת משאלות לבם של הילדים החולים.

"אנו מתרגשים למכור כתרומה חוויות חד־פעמיות עם מיטב האומנים, כדי להצליח להגשים עוד משאלות לילדים החולים במחלות מצילות חיים", ציינה דניס בר־אהרון, מייסדת ומנכ"לית העמותה.