נטע אוחיון, תושבת שדרות שביתה נפגע הלילה (בין שלישי לרביעי) מרסיסי רקטה, סיפרה ל"מעריב" על הנס שחוותה כאשר היא, בעלה ושני ילדיה לא הספיקו להיכנס לממ"ד במהלך האזעקה, ועל הרגעים המפחידים שחוותה כשגילתה הבוקר שהבית שלה נפגע מרסיס.

"שמעתי צעקות": פצוע הפיגוע בתל אביב שיתף ברגעי האימה 
"לפעמים האמת יוצאת לי": ואטורי חשף את המטרה האמיתית של "חוק טבריה"?

"ב-1:40 בערך הייתה אזעקה, שמענו בומים נורא חזקים. הבום האחרון היה נורא חזק. התעוררנו בבוקר ומצאנו את הטיל, ונכנסתי להיסטריה. מ-6 בבוקר אני בוכה", היא משחזרת בשיחה עם מעריב.

שברי הרקטה שאותרו בשדרות (צילום: עיריית שדרות)
שברי הרקטה שאותרו בשדרות (צילום: עיריית שדרות)

"הרסיס הענק הזה פגע בגג ונפל ליד הבריכה", ממשיכה אוחיון. "תתאר לך שזה היה קורה בערב, בזמן שהילדים משחקים שם. כל פעם שמים פלסטר ועוד פלסטר ולא עושים טיפול כמו שצריך. תאר לך מה היה קורה אם היו יורים אתמול בזמן הפסטיבל - זה היה מכניס עיר שלמה להיסטריה". 

היא מעדכנת כי "התקשרו אלינו ממרכז חוסן כדי לראות אם אנחנו צריכים עזרה, וגם ראש העיר הגיע. שמתי את הילדים במסגרות, כדי לא לפגוע להם בשגרה. הנפש מרוסקת, אף אחד לא יכול להבין את מה שאנחנו חווים כאן - הקשיים והחרדות. היה פה נס גדול, אני לא מאחלת לאף תושב בישראל לקום לבוקר כזה. הכי כואב לי שכותבים 'אין נזק', כי אתם לא מבינים איזה נזק זה עושה לנו לנפש".

הנזק שנגרם לביתה של נטע (צילום: עיריית שדרות)
הנזק שנגרם לביתה של נטע (צילום: עיריית שדרות)


בסיום דבריה היא מבהירה: "הנפש שלנו ממשיכה להיפצע, הימים שלנו ימשיכו להיות מצולקים אבל אני לא אקום ולא אזוז מהעיר. לא אתן להם (לאויב) את התענוג הזה".