התעשייה האווירית הודיעה היום (רביעי) על סבב מינויים בהנהלת החברה. שי גל מונה לסמנכ"ל תקשורת, ממשל וקהילה, ועורכת הדין עדי הרשטט מונתה לסמנכל"ית "העצמ"ה" (הוגנות, עיצומים, ציות ומגדר).

גל הוא בעל ניסיון רב בזירה התקשורתית, תוך קיום ממשקים עם אנשי תקשורת במנעד רחב במגוון מדיות. לרשותו ניסיון מוכח בעבודה מול דרגים בכירים במשרדי הממשלה השונים, גורמי ממשל בנושאי רגולציה וחקיקה וקידום תהליכים רבים בנושאי חקיקה ואחריות תאגידית. 

במסגרת תפקידו יהיה אמון על ניהול תכנית התקשורת והדוברות של החברה בשוק המקומי והבינלאומית, תוך עבודה עם גורמי ממשל וקידום נושאים לפי עניין הנהלת החברה, וכן על קידום אחריות תאגידית וקידום ערכים חברתיים וקשרי קהילה.

הרשטט בעלת ניסיון מקצועי עשיר בתחום המשפטי, וכן בהובלה ובהטמעה של תכנית אכיפה למניעת שוחד ושחיתות. במסגרת תפקידה תהיה אמונה על יישום תכנית הציות למניעת שוחד ושחיתות של פקידי ציבור זרים, וכן על מניעת חשיפה לסנקציות בינלאומיות והובלת קידום הוגנות ואיזון מגדרי.

מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי בירך על המינויים ואמר: "לעדי ושי ניסיון מוכח בתחומים אותם יובילו. ייחודם של תפקידיהם הוא בדגש שהם נותנים לעובדה כי התעשייה האווירית הנה חברה עסקית הפועלת מול במרחב שוויוני וערכי, המהווה חלק מהחברה הישראלית. הצלחתם היא הצלחת החברה".