קבוצת חיילים המתגוררת בבאר שבע טוענת כי שכנם איים לתלוש ולקרוע דגל גאווה שתלו מחלון דירתם. בשיחה שחלקים ממנה תועדו על יד אחד מהם, נשמע לכאורה השכן: "תורידו או שאקרע אותו. זה לא מתאים פה לסביבה, תשים בתל אביב. יש ילדים בסביבה". 

בהמשך נשמע השכן לכאורה אומר כי "תהיה לעצמך בבית שלך", והחייל השיב: "אני גר פה, זה הבית שלי". בתגובה, השכן איים לכאורה: "זה לא שלך, זה של משרד הביטחון. אז אני מבקש עכשיו להוריד אותו ואם לא אני קורע אותו". בשלב מסוים, החייל תהה מדוע, והשכן ענה כי "את שלך תעשה בתל אביב - לא פה, טוב?". בהמשך השיחה שוב איים לכאורה: "יש פה ילדים, אז תיקח את הכול, ואם אם אתה לא לוקח את זה אז היום אני קורע לך את הדגל".

עידו אטיאס, מועמד למועצת העיר ומדריך החיילים, מסר בתגובה: "אחרי שנה שלמה בה חניכים שלי הדריכו בעיר לשוויון וקבלת השונה - נטפל אליהם שכן הומופוב שהיה מעדיף להחזיר את כולם לארון - ואיים שיקרע להם את דגל הגאווה בטענה ש"פה זה לא מצעד הגאווה... ממש גאווה גדולה."

"אז כן - זו גאווה גדולה לקבל כל אדם באשר הוא אדם, ולהניף בגאווה את הדגל שמסמן את זה. ואני גאה בחניכים שלי שלא מתפשרים ומקדמים ערכים אלה - גם בבאר שבע יש מקום לכולם, ונמשיך להגביר את האור אל מול דעות חשוכות ומדירות", הוסיף.