בכירים בליכוד, ביניהם גם שרים בממשלה, תועדו היום (שני) באירוע תמיכה במועמד לראשות העיר - ראש רשימת הליכוד בהרצליה, העבריין רפי קדושים. 

במהלך האירוע, נאם שר המשפטים יריב לוין: "שלא נטעה בדבר אחד, האיש הזה שעובד בשביל כולם, כל כך הרבה, כל השנה, כמו שאמר הרב 'לאורך שנים ארוכות', אנחנו צריכים להחזיר לו ולהחזיר לו בגדול ביום הבחירות למועצת העיר בהרצליה ואני נמצא כאן הערב לא כדי לדבר על שום דבר, אלא על דבר אחר המאמץ המשותף של כולנו כדי להבטיח שרפי יעמוד בתום הבחירות הקרובות בראש הסיעה הגדולה ביותר במועצת העיר, זו המטרה שלנו, והיא אפשרית אם לא נוותר על אף אחד. 

גיא פלג על ביקור השר לוין בבית משפחת קדושים: "סוף עידן הבושה"

כזכור, בעבר ביקורו של שר המשפטים יריב לוין בבית משפחת קדושים עורר סערה ברשת וגרר ביקורת רבה מצד מתנגדיו. בביקור לקחו חלק גם השרים ישראל כ"ץ, דוד אמסלם ומירי רגב, וחברי הכנסת דוד ביטן ומאי גולן. בנובמבר 2019 עלה שמו של רפי חיים-קדושים, כיום פעיל ליכוד מוכר, לכותרות לאחר שהמשטרה איתרה אמצעי לחימה, בהם רימונים, מטעני חבלה, אקדחים ועוד, שהוסלקו על גג בית הכנסת בהרצליה, המזוהה עם המשפחה. בעבר קדושים אף ריצה ארבעה חודשי מאסר.

גם בנו של רפי, ישראל חיים קדושים, ריצה תקופת מאסר בגין מעורבותו בירי לעבר איש העסקים אלי טביב, שבאותה עת היה הבעלים של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים. זאת, לאחר שחתם על הסדר טיעון על רקע קשיים ראייתיים בתיק. חיים-קדושים נעצר יחד עם שירן דהרי והוגש נגדם כתב אישום בגין רצח, אולם במהלך המשפט הבינו בפרקליטות מחוז תל אביב כי ככל הנראה אין בידיהם די ראיות כדי להביא להרשעה.

בעקבות כך הוגש נגד השניים כתב אישום מתוקן. דהרי הודה והורשע בקשירת קשר לביצוע פשע וחיים-קדושים הורשע גם בשיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות מתיק אחר, בהן התפרצות וגניבה.