הדר פרינץ בילתה במסיבת הטבע בדרום, במהלכה חדרו למקום מחבלים וירו לעבר המבלים במקום. בסרטונים שהגיעו לידי "מעריב" נראים עשרות מבלים נמלטים לאחר שהמחבלים פתחו באש לעברם. מאז המסיבה, הקשר עם הדר נותק והיא נעדרת. דנה פרינץ, אמה של הדר, שוחחה עם אודי סגל וענת דוידוב ברדיו 103FM על בתה, ושיתפה בחששותיה ובפחד השורר במדינה.

ישראל מתעוררת לבוקר שחור: מעל 300 נרצחים, לראשונה: ירי בגבול הצפון
"שמעו יריות והשיחה התנתקה": מחבלים פתחו באש על מבלים במסיבת טבע בדרום

"כל מה שאנחנו מתעסקים בו זה לנסות לחפש את הדר. אין לנו קצה חוט, אין לנו עם מי לדבר, אנו חסרי אונים. אנו עוברים בין בתי חולים וברשתות חברתיות, מול גורמי המשטרה, אין תשובות לאף אחד. הדר יצרה איתנו קשר מאוד מוקדם אתמול בבוקר, כשהכל התחיל, היא ניסתה להימלט מהמקום. הם ברחו למכולת זבל והסתתרו שם וכבר שלחה את המיקום. אבא שלה נסע למקום ועצרו אותו כשלושים קילומטרים מהמקום. הדר מסמסת משם ואין לנו שום דרך לעזור לה", שיחזרה האם המודאגת.

"אנחנו שומעים את המצוקה והפחד שלה ואין לנו מה לעשות. אחר כך נגמרה לה הסוללה וגם לחברה שלה, ובשעות הצהריים החברה הגיעה לסורוקה וסיפרה לנו את המידע היחיד שיש לנו, אנחנו לא יודעים לאמת אותו ואם הוא נכון, שחוליית מחבלים ירו לתוך המכולה וכנראה הרגו את כולם והיא ניצלה כי הייתה מתחת לשקיות זבל. זה כל מה שיש לנו, אין לנו כלום. לא הצלחנו להיות שם, אנחנו בחוסר אונים מטורף. הייתי אתמול במוקד, השארנו דגימות דנא, אנחנו לא יודעים מה לעשות עם עצמנו", היא סיפרה.

"בתי סימסה שהיא שומעת יריות וערבית, שהיא שומעת 'אללה הוא אכבר', שהיא מפחדת ואומרת 'אמאלה'. היא אמרה שאבא לא יכול לעזור לה שם. אמרתי לה 'תסתתרי, תתחבאי, תהיו בשקט'. אחרי כמה דקות הקשר איתה נותק", שיתפה פרינץ. "פניתי למשטרה כל כך מוקדם עם המיקום, התקשרתי מיד כשהייתה לי את העדות של החברה, ולא קיבלתי שום מענה. לא חזרו אלינו. שום דבר. התקשרתי עשרות פעמים, הם ראו את השיחות הקודמות ואמרו שייצרו איתי קשר. לא יצרו איתי קשר. הייתה לי שוטרת שאמרה לי לסמס לה את המיקום ולא חזרו אליי. אם יש מישהו שיש לו פרט מידע, שראה את הדר ויכול לתת כל מידע עליה, זה מאוד יעזור לנו בשעה הזאת". 

גם אלירן מזרחי וארוסתו מאיה ביטון, שני צעירים מפתח תקווה שהיו במסיבה מנותקים קשר. בדומה לסיפורה של הדר, השניים הסתתרו אתמול במשך שעות במכולת אשפה בבארי ומאז הצהריים אבד איתם הקשר. למשפחה אין כל מידע על מצבם.

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm