שהעולם יראה את הזוועות: צה"ל התיר היום (שלישי) בפעם הראשונה להכניס צוותים של תקשורת זרה ליישובים בעוטף עזה, על מנת שאלו יחשפו בפני העולם את התוצאות המזוויעות של ההתקפה הרצחנית של מחבלי חמאס על יישובי וקיבוצי העוטף, וישפיעו על דעת הקהל העולמית.

היום הרביעי למלחמה: צה"ל הודיע על שליטה מלאה בעוטף, הירי לדרום נמשך
דובר צה"ל קרא לתושבי עזה לברוח למצרים וגרם לסערה - כך הגיבו בקהיר

כתב פוקס ניוז בארץ, ציין בכאב: "תדמיינו את הדברים הנוראים והמזוויעים ביותר שאפשר לעשות לבני אדם. חמאס עשה אותם ויותר לאזרחים ישראלים. תינוקות שראשם נערף, אנשים נשרפו חיים בבתיהם, נשים נאנסו. אל תביטו לכיוון השני".

כתב אחר מהעולם, כתב: "עד כה, גילה ישראל 40 תינוקות שנרצחו. אלו שלא מגנים את רצח התינוקות, מתגלים כברברים בעצמם. מגיני רוצחי תינוקות מנציחים דיכוי במסווה של שחרור וטרור במסווה של התנגדות".

התמונות הראשונות שנחשפו צולמו בכפר עזה, קיבוץ שנמצא בנגב הצפוני על כביש 232, כ-2 ק"מ מזרחית לגבול רצועת עזה, סמוך לשדרות ונתיבות. הכפר שוכן במועצה אזורית שער הנגב ומשתייך לתנועה הקיבוצית המאוחדת.

בשבת בבוקר השתלטו מחבלי חמאס על הקיבוץ וטבחו בתושבים כחלק ממתקפת פתע רחבה ורצחנית. בטבח הנורא נרצחו עשרות בני אדם, רבים מהם בני אותה משפחה. בין הנרצחים שישה בני משפחה אחת, הורים וארבעת ילדיהם, קרובי משפחתו של האלוף במיל' דורון אלמוג ואופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שער הנגב.

התושבים היו נצורים בתוך הממ"ד למעלה מ-20 שעות, ורק אחרי חילוצם בידי כוחות צה"ל הם נחשפו לזוועה שהתחוללה בקיבוץ.

בסרטון הקשה לצפייה ניתן לראות הרס וחורבן מוחלטים, בתים שנחרבו כתוצאה מירי RPG וגם מירי של כוחותינו, וגופות של חיילים או מחבלים, עדות אילמת לקרבות העקובים מדם ולטבח המזוויע שהתחוללו שם.