מערכת מעריב מודיעה בכאב כי שי רגב, עיתונאית מעריב ועורכת אתר TMI, נרצחה בהתקפת הטרור בעוטף עזה ביום שבת 7.10.23. ההודעה על מותה של שי רגב נמסרה אמש למשפחתה, לאחר שמאז הטבח הנורא שערכו מחבלי חמאס הוגדרה כנעדרת ולא נודע מה עלה בגורלה. רגב, בת 25 במותה, עבדה כעורכת וכתבת במעריב אונליין ובאתר TMI והייתה מעמודי התווך של המערכת. מ

ערכת מעריב מרכינה ראש, משתתפת באבל הגדול על לכתה בטרם עת של שי רגב ותמשיך ללוות את משפחתה. הלווייתה תערך מחר בשעה 12:00 בבית העלמין רמת ישי.

מודעת אבל (צילום: מעריב אונליין)
מודעת אבל (צילום: מעריב אונליין)

העורך הראשי גולן בר יוסף מסר: ״המחבלים הארורים, חיות האדם, גדעו את חייה של שי שלנו – המוכשרת, היצירתית ומלאת האהבה. לנצח נזכור את חיוכה הקסום. אנו מחבקים בחום את המשפחה ומבטיחים לעמוד לצדה בשעותיה הקשות״.

העורך הראשי דורון כהן מסר: ״עד הרגע האחרון התפללתי והאמנתי ששי תחזור ותקבל כתבת שער במוסף על איך שניצלה, אחרי שנעדרה במשך שבוע. אין מילים לתאר את הכאב והאובדן העצום. המליצו לי על שי כחניכה המצטיינת והמוכשרת ביותר בבית הספר לעיתונות, ואכן היא הוכיחה את עצמה כבר מהרגע הראשון באתר מעריב וגם כבשה את כולם באישיות ובקסם שלה. אלה ימים נוראים ואנחנו משתתפים מעומק הלב בצער המשפחה״.

מנכ״ל מעריב גדעון אוזן: ״כל כך רצינו לקבל בשורה טובה לגבי שי. לצערנו הרב קיבלנו לבסוף את הבשורה הנוראה: ששי שלנו נרצחה על ידי רוצחים מתועבים וחיות אדם. שי הייתה ילדה מדהימה עם שמחת חיים אמיתית וחיוך שלא יורד מהפנים. יהיה זכרה ברוך״.

עורכת TMI וחברתה הטובה של רגב, נועה רחמים מסרה: ״צוות מעריב מתקשה לקבל ולעכל את הבשורה הקשה על מותה של שי שלנו, שהייתה עמוד תווך משמעותי בכל פעילות והצלחה שלנו. בגיל צעיר שי הטביעה את חותמה בתחומים שונים ומגוונים והביאה צבע מיוחד ויצירתי שיישאר לנצח בדפי האתר ועמוק בתוך ליבנו. איבדנו היום לא רק אשת מקצוע מסורה אלא גם חברה אמיתית ואור גדול, שאובדנה יורגש בכל אות ומילה שנכתוב. אנחנו מוסרים את תנחומינו למשפחה ומבטיחים לתמוך כמיטב יכולתנו״.

שי רגב, ניר פורטי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שי רגב, ניר פורטי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

משפחתה וחבריה של רגב ניסו בימים האחרונים בכל דרך למצוא מידע אודותיה. הקשר עימה נותק לאחר שהגיעה למסיבה שנערכה ליד קיבוץ רעים יחד עם בן זוגה ניר פורטי, שעדיין מוגדר נעדר. ״ידעתי ששי נסעה למסיבה בדרום", סיפרה השבוע ניצן, אחותה הצעירה של שי, "קמתי בבוקר שבת, אמא אמרה שהתחילה מלחמה. בחדשות הראו סרטונים של אנשים שרצים מהמסיבה. אמא אמרה לי ששי שם, שזאת המסיבה. היא התקשרה בשבת בשעה 06:30 בבוקר. היא העירה את אמא, אמרה שיש צבע אדום, אמרה ש'אנחנו בסדר, אל תדאגי'. בשעה 8:00 בבוקר היא התקשרה שוב, אמרה שעלו לרכב של חבר שהיה איתם, שהם מנסים לברוח, אבל יש פקק. אמרה לה שהיא אוהבת אותה וניתקה".

"בזמן הבריחה עם הרכבים הגיעו מחבלים והתחילו לתקוף ואז הם ברחו מהרכב. במהלך הבוקר והצהריים הצלחנו לדבר פעמיים עם הבחור שנהג ברכב. הוא לחש שהוא מתחבא בשיח, שאלנו אם שי וניר איתו, הבנו ממנו שהם כאילו איתו, אבל אולי הוא התכוון להגיד שהם לא איתו כי הוא לחש. בסופו של דבר, הוא חולץ והגיע לסורוקה. הסתבר שהם התחילו לברוח יחד, ואז באיזשהו שלב התפצלו". "יום למחרת דיברנו איתו שוב, ואז הוא אמר שהוא התחבא בשיח, השיח החל לעלות באש, הוא התחיל לברוח, הסתכל לאחור וראה אותם שוכבים על הקרקע בלי תנועה. מעבר לזה שום דבר לא יודעים. נתנו דנ"א במשטרה, היינו בבתי חולים כל הלילה, חיפשנו אותם וכלום״.

אמא של שי, אפי, סיפרה: ״היא דיברה איתי בפעם האחרונה ב־8:00 בבוקר בשבת, אמרה 'אמא, אנחנו מנסים לעוף מפה, נכנסנו לרכבים אבל יש פקק מטורף'. אמרה 'אמא אני אוהבת אותך', והשיחה נותקה. וזהו״. המועצה המקומית רמת ישי פירסמה הלילה מודעת אבל בעקבות מותה של רגב. ״אנחנו המומים, כואבים ומרכינים ראש על מותה של שי רגב זיכרונה לברכה ושולחים חיבוק גדול למשפחה״, נכתב, ״שי נרצחה בידי מחבלים מתועבים. כל חטאה היה שיצאה לחגוג עם חברים במסיבת טבע ליד רעים״.

שי רגב (צילום: באדיבות המשפחה)
שי רגב (צילום: באדיבות המשפחה)