מלחמת חרבות ברזל: מאות אנשים הגיעו היום (ראשון) לבית העלמין קריית שאול בתל אביב, כדי ללוות למנוחות עולמים את אורון ביילין ז"ל, שנרצח במסיבת הטבע ברעים. ביילין, בן יחיד לאמו רינה, למד בגימנסיה הרצליה בתל אביב ובשנים האחרונות התגוררו ברמת גן.

גלנט בגבול עזה: "זאת תהיה מלחמה קטלנית שתשנה את המצב לתמיד"
"מחר יהיה מאוחר מדי": האיום מצד איראן - והאולטימטום לישראל

בין המשתתפים הרבים בהלוויה, היו מנהל גימנסיה הרצליה ד"ר זאב דגני, מ"מ הרב הראשי לרמת גן אהרן כ"ץ וחברת הנהלת עיריית רמת גן אלי מוסרי. אביו של אורון, שאמר קדיש על בנו, אמר: "נתת לי במשך 24 שנים מתנה. בגלל שהיית כל כך טוב אלוהים רצה אותך למעלה".

האם רינה, אמרה בבכי בדברי הפרידה המרגשים מבנה: "נסעת לעוטף וחזרת עטוף. איך אוכל להכיל דבר כזה? היית כל עולמי, הודיתי לאלוהים כל יום שנולדת. ילד מקסים, אהוב, היית ספורטאי, כדורסלן והכי אהבת את הים. אהבת מאוד את סבתא אסתר והיינו שלושה ביחד ועכשיו נותרנו לבד. ילד אהוב שלי, תכננת לטוס לטיול בארה"ב והיית צריך להתחיל ללמוד היום. תמיד תהיה חלק ממני, מנשמתי. ילד שלי אהוב, תשמור על עצמך למעלה, יום אחד אצטרף אליך. איך לקחו לי אותך?".

הבריחה ממסיבת הטבע ברעים (צילום :ליאל לוי)

בת דודתו של אורון אמרה בדברי הפרידה: "מאוד מאוד אוהבים אותך. בזמן שהתחבאת בפחד מוות ברעים, כתבת לאמא ולסבתא שאתה בתל אביב ושלא ידאגו. לא רצית שנדאג. ביום שישי, לפני שיצאת למסיבה, ראינו ביחד אלבומים וסרטונים שלנות מילדות".

דגני סיפר: "אורון הוא הבוגר הרביעי של הגימנסיה שאני משתתף בימים האחרונים בהלוויה שלו. אני זוכר אותו כילד מקסים, חייכן וחבר טוב. התחושות קשות מאוד".

חברתו אמרה בעצב: "זכיתי להיות לידך חמש שנים, בילינו וטיילנו ביחד, כמו שהאור שלך כבה – אתה ממשיך להאיר לנו את דרכך. תהיה לעד בליבי".

חבר של אורון אמר: "קשה להאמין שאנחנו נאלצים להספיד אותך בגיל 24. בדרך הקלילה שלך הצלחת לגעת בכולם. מאמין שגם כשהלב שלך פסק לפעום, הרוח שלך איתנו".

קרוב משפחה אמר בקול שבור: "אין נחמה מאסון הנוראי, בסדר גודל תנ"כי. אורון, עלם חמודות, ציפור נפש צוחקת, אהבת, נאהבת על ידי כולם. הלב הנסדק ממאן להתנחם".

קרוב משפחה אמר עוד: "אורון, היית ממש אדם משכמו ומעלה. זוכר איך נהנינו ביחד. רצית ללמוד, אתה הולך עכשיו למקום טוב. האמנתי שתחזור אלינו בריא ושלם ושזה חלום רע".

המורה של אורון לקראת בר המצווה, סיפר: "יש כמה תלמידים ואורון ביניהם, שאני הייתי התלמיד שלהם" ובהמשך שר לבקשת האם פרק מתהילים.

חברה של המשפחה סיפרה: "בשבוע שעבר רינה ביקשה ש-180 נשים יתפללו לשובו של אורון. 500 נשים התפללו, 500 לבבות פועמים של נשים".

חבר טוב של האם הבטיח: "נשמור על אמא שלך, אוהבים אותך ותמיד נזכיר לה מה יית מאחל לה. נשמור על אמא שלךף היא לא לבד".

הרב כ"ץ אמר: "לצערנו, אתה ביחד עם רבים רבים כמוך שאיבדו את עולמם ברגע אחד. אנחנו זוכרים, אנחנו מתפללים ביחד איתך שהקדוש ברוך הוא ישמור על חיילינו וישלח להם ברכה. אורון יקירי, לא היכרתי אותך, אבל עם הדברים ששמעתי – אני אוהב אותך".