דובר צה"ל הודיע הבוקר (רביעי) כי סגן במילואים יובל זילבר, בן 25 מרמת גן, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. זילבר, בוגר תיכון "אהל שם", מ"מ בגדוד חי"ר 7007 בחטיבת ירושלים, ב-7 באוקטובר עוד "היה בטיול הגדול שלו", אבל הוא החליט לעזוב את הכל ולחזור להילחם על הבית. 

נציג רוסיה באו"ם: "לישראל אין זכות להגנה עצמית בעימות עם חמאס"
"החזירו אותם הביתה": הילדים שנחטפו לעזה על שער ה"סאן" הבריטי

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "בוקר רע ומר עת התבשרנו שאיבדנו עוד פרח במלחמה מול החלאות שרצחו לנו קשישים ותינוקות וחטפו מאות. סגן במיל' יובל זילבר, בן 25, בוגר תיכון 'אהל שם', מ"מ בגדוד חי"ר 7007 בחטיבת ירושלים, נפל בקרב בעזה".

"יובל היה בטיול הגדול שלו אבל חזר והתייצב בצו 8 גורלי עם פרוץ המלחמה. עד כמה אובדן, צער וכאב אפשר לספוג? כמה משפחות עוד ישמעו את נקישות השכול? יעל ואיתי היקרים, מי יתן ואתם ההורים האחרונים שמצטרפים למשפחת השכול".

"מתוך עומק הכאב, הצער והזעזוע עם כל בשורה כזו, רמת גן חייבת קודם כל להיות חזקה ומסורה לצד המשפחה ועם ישראל חייב להיות מאוחד, חזק ומגבה עד לניצחון".

לסיום כתב: "משפחת זילבר היקרה כולנו משתתפים בצערכם, אין לנו מילים שבאמת ינחמו ובטח לא ירפאו אבל כל מה שבני אדם יכולים לעשות ולעזור במצב הזה נעשה תמיד. מדינת ישראל והעיר חייבות לכם לנצח על המחיר היקר והאינסופי ששילמתם ומחויבות להנצחת יובל שלכם".

ישראל וילוז׳ני, מנהל תיכון אהל שם, ספד לסגן (מיל׳) יובל זילבר, בוגר בית הספר: "יובל זילבר, בוגר בית הספר (מחזור ע"ו, 2017), מוכשר ואהוב, נפל אתמול בקרב ברצועת עזה. יובל הוא בוגר כיתת המחוננים, מצטיין וחברותי, מוקף חברים ויזם חברתי.  יובל היה מדריך בצופים - בשבט ירקון, ובלט בתרומה ובאהבה שלו לשבט. בבית הספר הקים יובל פרויקט של הוראת מבוגרים, והצטיין בפרויקט LEAD - מסלול לפיתוח מנהיגות. לתוכנית הייחודית הזו מתקבלים תלמידים יצירתיים וערכיים, המעורבים בכל תחומי העשייה בחברה הישראלית".

"יובל היה ציר מרכזי בכל פעילות חברתית, היה הרוח החיה בטיולים ובאירועים חברתיים, ואהוד מאד על חבריו ומוריו. מוריו מספרים עליו שניחן ביכולת זכרון יוצאת דופן, בחשיבה יצירתית ומקורית, יכולת למידה עצמית גבוהה ולא פחות חשוב - אדם ערכי, בולט חברתית, בעל חוש הומור, טוב לב ורגישות לזולת. לאחר סיום התיכון המשיך יובל לשנת שירות בבית שאן. גם בצבא הצטיין, יצא לקצונה בחיל רגלים, והיה מפקד מחלקה בגדוד חי"ר. זוהי אבדה גדולה לכל קהילת ׳אהל-שם׳. חיוכו וטוב ליבו יחסרו לנו מאוד".

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]