על רקע המשך המלחמה מול החמאס שהחלה לאחר הטבח הרצחני בדרום, ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין הלילה (בין חמישי לשישי) לרשת "פוקס ניוז" האמריקאית. "לא תהיה הפסקת אש ללא שחרור החטופים הישראלים", הדגיש בתגובה ללחץ שמופעל על ישראל בנושא. 

ערב מתוח באילת: שלושה יירוטים בוצעו, החות'ים לקחו אחריות על הירי
תיעוד מג'נין: איש רפואה לקח לפצוע את הנשק - ונמלט

צפו בריאיון המלא:

נתניהו התייחס להתקדמות של כוחות צה"ל בשטח: "שום דבר לא יעצור את העובדה שאנחנו מחויבים לחלוטין לניצחון, וזה לא רק הניצחון שלנו, אלא זה הניצחון של העולם המתורבת כולו נגד הברבריות. אני חושב שהמלחמה מתקדמת היטב. אנחנו הולכים להמשיך עד למיגור של החמאס".

כשנשאל בנוגע למנהיגי חמאס, ביניהם יחיא סינוואר, השיב כי הם עדיין נמצאים בשטח עזה, והוסיף: "נגיע אליהם". הוא הדגיש כי ישראל פועלת שלא לפגוע באנשים שאינם מעורבים בפעילות טרור: "אנחנו מנסים לצמצם ולמזער את הפגיעה באזרחים ולהתמקד בטרוריסטים של החמאס".

עוד הוסיף: ״אנחנו רוצים עתיד טוב יותר וזה דורש להביס את חמאס. לא קבעתי לוח זמנים כי זה יכול לקחת יותר זמן. הלוואי שזה ייקח מעט זמן״.

כמו כן, התייחס לשיחות הנורמליזציה עם סעודיה שנבלמו מאז תחילת המלחמה: "ברגע שננצח את כוחות ימי הביניים, נוכל לקיים את ההבטחה לשלום שאליו התייחסנו בהסכמי אברהם, והבטחנו להרחיב זאת גם לסעודיה, התנאים יהיו בשלים אחרי הניצחון שלנו״.

ראש הממשלה המשיך להתנגד נחרצות להפסקת אש בשלב זה של המלחמה: "מדובר בכניעה לטרור וניצחון לשלוחת הטרור של איראן״. נתניהו ציין כי סוגיית הפסקת האש היא היחידה עליה קיימת נכון להיום מחלוקת עם האמריקאים. בנוסף, הדגיש כי אין לישראל כוונה לשלוט ברצועה בטווח הרחוק, וכי ישראל מעוניינת בשלטון אזרחי שיוקם במקום.