העיתונאי הוותיק ויוצר "פאודה", אבי יששכרוף, שיתף אמש (שבת) את עוקביו בטוויטר בטרגדיה שפקדה אותו, כאשר הותר לפרסום כי לוחם הצנחנים שחר פרידמן, בן הזוג של נגה בתו החורגת, נהרג בעזה.

"היום אחה"צ קיבלנו את הבשורה הנוראית. שחר פרידמן, בן הזוג של נגה בתי החורגת, נהרג בעזה. בן 21, לוחם בגדוד 101 בצנחנים. ביום חמישי 5/10 הוא יצא לחופשת שחרור. בשישי חגגנו בארוחה משפחתית. ולמחרת הוא חזר לצבא. בשלוש השנים האחרונות שחר היה אצלנו בן בית. בן למשפחה דתית מירושלים שהתאהב בנגה, חילונית מרמת השרון מעל הראש ומאז שני הילדים היפים האלה היו יחד צמודים צמודים. היו להם מיליון חלומות וכבר קנו כרטיס טיסה למזרח כדי לטוס יחד לאחר שיסיימו את הצבא. שחר, עלם החמודות יפה התואר, האיש המצחיק כל כך, רצה לכבוש את העולם ולאחר מכן להצטרף לשב"כ", כתב יששכרוף על פרידמן.

"הוא אהב את החיים וטרף אותם (וגם סטייקים שהוא אהב כל כך). הוא כבש כל אדם בכנות שלו ובחיוך שלו והיה הדבר הכי מתוק שאפשר לדמיין. תמיד שם, תמיד עוזר, גם בחופשות מהצבא. כמה ימים אחרי שהתחילה המלחמה הצלחתי להגיע אליו בעוד הלחימה בעוטף מתנהלת. זו הייתה הפעם האחרונה שראיתי את הילד הכובש הזה. שאיך אמרה עליו אחותו? הוא אהב להאכיל את כולם ולעשות אותנו שמנים יותר. שחר האהוב והיקר שלי, יצא להפוגה לעוטף לפניי שבועיים ואהובתו נגה הגיעה לבקר אותו. וזו הייתה פגישתם האחרונה. אהבה צעירה שנגדעה באיבה. יהי זכרו ברוך", הוסיף.