הבוקר (ראשון) שוחחה כרמית, בתה של חנה קציר בת ה-76 - תושבת קיבוץ ניר עוז שנחטפה והוחזקה בשבי החמאס עד יום שישי האחרון - עם קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בתוכנית "קלמן ליברמן" של רשת ב'. בריאיון, סיפרה הבת על התחושות מאז שאימה חזרה לחיק המשפחה, על הרגע שבישרו לה על מות בעלה - רמי קציר - ועל הדיווח על מותה של האם בשבי.

בריאיון, אמרה כרמית: "אני מאוד שמחה ומתרגשת ומאושרת לקבל את אימא שלי בחזרה, ממש לידה מחדש. מצד שני אני מאוד מודאגת, בגלל אח שלי (אלעד קציר) ועוד אנשים רבים, יקרים וטובים שנשארו שם. אנחנו מחויבים כמדינה וכחברה לשחרר אותם, את כולם, להאריך את הפסקת האש עד כמה שאפשר ולהאריך את העסקאות האלה - בתור חברה שמתעדפת חיי אדם, זו המשימה שלנו".

האזינו לריאיון:

"המפגש איתה היה מאוד מאוד מרגש, כמו שאתם יודעים, אימא שלי קמה לתחייה כבר פעמיים בערך, לפי הודעות הקבורה של הג'יהאד. אנחנו שמענו על הבשורה באימה, למרות שנאמר לנו שזה ככל הנראה חלק מהטרור הפסיכולוגי וכך היה. לפני כן הצבא אמר לנו שהיא כנראה בחיים אבל שוב, אחרי כל היממות הנוראיות האלה שעברנו, אמרתי שעד שלא נרגיש אותה בידיים, מבחינתנו שום דבר לא בטוח".

כשנשאלה מה שלום אימה, היא השיבה: "שלומה מורכב, זו חוויה מאוד קשה, מצד אחד היא והנשים האחרות ששוחררו הן באמת נשים מדהימות, חזקות ומעוררות השראה. מצד שני זו חוויה שאף בן אנוש לא אמור לעבור. אימא שלי נחתה לבשורה מאוד מאוד קשה על רציחתו של אבא שלי. היא שאלה ושאלה ונחתה עליה בשורה מאוד קשה תוך עשר דקות לתוך המפגש שלנו".