קיבוץ בארי הודיע היום (שישי) כי עופרה קידר בת ה-70 שנחטפה לעזה בשבת השחורה של השבעה באוקטובר נרצחה בשבי החמאס, וגופתה מוחזקת ברצועה. בעלה, סמי ז"ל, נרצח ביום הטבח. 

סוף עצוב: גיא אילוז, הסאונדמן של "היהודים", נרצח בשבי בעזה
בניר עוז הודיעו: בני הקיבוץ מיה גורן, רונן אנגל ואליהו מרגלית נרצחו

"נדרוש את החזרתה עם יתר החטופים. קהילת הקיבוץ מחבקת את משפחתה של עפרה - ילדיה - אלעד, אורן ויעל, נכדיה, וכל בני משפחתה, ומשתתפת בצערם הכבד מנשוא", נמסר.

מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים: "מטה משפחות החטופים מרכין ראש על הירצחה של עופרה קידר ז״ל מקיבוץ בארי. אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת קידר ותושבי קיבוץ בארי. עופרה אהבה לגנן, לשחות בבריכת הקיבוץ, את פינת החי של הקיבוץ ובעיקר את הליכות הבוקר המוקדמות והשקטות בין עצי הפרדס, השבילים שהיא כה אהבה. עופרה (70) נחטפה כשיצאה ב-7 באוקטובר להליכת בוקר בקיבוץ בארי. היום המשפחה עודכנה כי נרצחה". 

ההודעה מגיעה לאחר שקיבוץ ניר עוז הודיע כי אריה זלמנוביץ', מיה גורן, רונן אנגל ואליהו מרגלית שנחטפו גם הם אינם עוד בין החיים. משפחתו של גיא אילוז בן ה-26, שנחטף במסיבה ברעים, קיבלה אף היא הודעה מוקדם יותר היום כי הוא נרצח בשבי. אילוז ז"ל היה איש מוזיקה וסאונד שעבד בין היתר עם שלום חנוך, מתי כספי ולהקת היהודים.

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]