ה"סאנדיי טיימס" הבריטי הקדיש את כתבת השער שלו הבוקר (ראשון) לסיפורי הזוועות של הנפגעות והנפגעים שנאנסו על ידי מחבלי חמאס במהלך מתקפת הטרור הרצחנית על יישובי הדרום והעוטף ב-7 באוקטובר.

שמישהו יראה לי איפה מסתתרים חפים מפשע ברצועת עזה | אביגדור ליברמן
נרתמים למאמץ המלחמתי: כמה חרדים התגייסו מאז תחילת המלחמה?

יוני סעדון, 39, אב לארבעה שבילה במסיבת הטבע "נובה" בקיבוץ רעים, סיפר ל"טיימס" בכאב על הצעירה שהסתתרה לידו מפני המחבלים מתחת לבמה. "ראיתי את האישה היפה הזאת עם פרצוף של מלאך ושמונה או עשרה מהמחבלים מכים ואונסים אותה. היא צרחה, 'תפסיקו - אני הולכת למות בכל מקרה ממה שאתם עושים, פשוט תהרגו אותי!', שחזר. "כשהם סיימו הם צחקו והאחרון ירה בה בראש".

"היא נפלה על הקרקע ואז משכתי את גופה מעליי ומרחתי את הדם שלה עליי כדי שזה ייראה כאילו גם אני מת", המשיך. "לעולם לא אשכח את פניה. כל לילה אני מתעורר לזה ומתנצל בפניה ואומר 'אני מצטער'".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

המסיבה ברעים (צילום: יוסי זמיר פלאש  90)
המסיבה ברעים (צילום: יוסי זמיר פלאש 90)

"כל הזמן חשבתי שזו הייתה יכולה להיות אחת מהבנות שלי או אחותי - קניתי לה כרטיס אבל ברגע האחרון היא לא יכלה להגיע", אמר סעדון.

זירת הטבח ברעים (צילום :טל לב רם)

אבל הזוועה לא הסתיימה שם. סעדון הסתתר בשיחים וראה שני מחבלים נוספים. "הם תפסו אישה צעירה ליד מכונית והיא נלחמה בחזרה, לא אפשרה להם להפשיט אותה. הם השליכו אותה ארצה ואחד המחבלים לקח את חפירה וערף את ראשה, שהתגלגל על הקרקע. אני רואה גם את הראש הזה", סיפר.