מגישי 103FM בן כספית וינון מגל סקרו בתוכניתם הבוקר (רביעי) את הלך הרוח ביומה ה-61 של המלחמה הקשה מול חמאס. בין היתר התייחסו השניים לסוגיית הכספים מעזה ולשתיקת נבחרי הציבור במגזר הערבי, שלמעט יו"ר רעמ חבר הכנסת מנסור עבאס לא גינו את הטבח בדרום ובעוטף.

ברקת לנתניהו: "אם לא נקבל 250 מיליון ש"ח להצלת עסקים - לא אתמוך בתקציב"
לאחר הדיון המקומם בהרווארד: "בארה"ב לא מצליחים לראות את היהודים כקורבנות"

מגל ציין כי "יש ציוץ של מוחמד מג'אדלה בו הוא מספר: 'צפיתי בנצרת בסרט הזוועות ביחד עם ראשי רשויות, אנשי דת, נשות ואנשי תקשורת מהחברה הערבית'".

עוד כתב מג'אדלה, כי אחד מראשי הראשויות אמר כי "הסרט הזה מייצג את ההפך המוחלט מכל מה שערבי או מוסלמי מאמין בו. מתביישים שהאנשים האלה רצחו בשם הדת שלנו ומדברים את השפה שלנו".

"למה אני לא שומע אף אחד מראשי הרשויות, חוץ ממנסור עבאס, שאומר שזה לא האסלאם ושחמאס הוא ארגון טרור?", שאל מגל. "איפה הערבים שייצאו באופן גלוי נגד זה? הם ראו את הסרט. אין להם פנים? אין להם שמות? אין להם מיקרופונים ומצלמות? תן לי שם אחד של מנהיג ציבור ערבי אחד שאמר שזה לא האסלאם".

בתגובה, הצליח כספית להפתיע אותו מעט: "אני שמעתי, ולא רק מעבאס, שהולך ומתבהר שהוא המנהיג הערבי הכי חשוב אולי במזרח התיכון מאז סאדאת. מנהיג אחד? יש עשרות".

בהמשך התייחס מגל לסוגיית הכספים לרצועת עזה, וזעק: "אתם פשוט חבורה של שקרנים. נתניהו רצה חמאס מוחלש, ובנט אמר שיהיה הרבה כסף בעזה. אז למה אתם כל הזמן משקרים? כדי להפיל את נתניהו. אתם עושים עיוות המציאות. בנט פתח את הכל והכניס פי כמה. מה אתם מבלבלים את המוח על הכסף הקטרי? מה זה השטות הזאת? אתה אמרת שחמאס מורתע יותר מאי פעם, אתם חבורה של פייק".

תושבי עזה בוזזים משאיות סיוע. קרדיט: רשתות ערביות, שימוש לפי סעיף 27א (צילום :רשתות ערביות, שימוש לפי סעיף 27 א')

"בוועדת החקירה זה לא יעבור", אמר כספית. "כל מה ששמעתם עכשיו זו ערימה די גבוהה של שקרים ומניפולציות, שלא תצליח לשנות את המציאות כי הפעם תהיה ועדת חקירה. זה ראש ממשלה של 17 שנה שלא הקים אף פעם ועדת חקירה. הפעם תהיה. האמת תצא לאור, אבל היא מזמן יצאה לאור. מ־2009 עד עכשיו, בסך הכל שנה אחת זה לא היה נתניהו".