תיעוד חדש של שני לוק ז"ל, הצעירה היפיפיה בת ה-22 שסיפור חטיפתה כבש את כותרות העולם עם סרטון מזעזע שהופץ מה-7 באוקטובר כשהיא מובלת באכזריות מחוסרת הכרה ופצועה על טנדר של חמאס לעזה, נחשף היום (חמישי).

לקראת מלחמה אזורית? איראן מזהירה את ארה"ב מהקמת צי בינלאומי בים האדום
הלחץ מתחיל לעבוד? בכיר חמאס בהצהרה חריגה על יחסים עם ישראל

התיעוד החדש מציג את רגעי התקווה האחרונים של לוק לפני שנתפסה באכזריות על ידי מחבלי הטרור הארורים של חמאס. בתיעוד נראית לוק כשהיא מסתתרת מהמחבלים בשטח מסיבת "נובה" יחד עם בן זוגה, שנחטף גם הוא.

המשפחה וחבריה של לוק פתחו חשבון אינסטגרם חדש לזכרה של לוק, וביקשו מהציבור לזכור אותה מאותם תיעודים שלה שמחה, רוקדת ומאושרת, ולא מאותו סרטון מזעזע.

התיעוד של שני לוק מסתתרת מפני מחבלים (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
התיעוד של שני לוק מסתתרת מפני מחבלים (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

"מרבית הציבור זוכר את שני לוק מהסרטון המזעזע שהעלה חמאס, כשהיא נלקחת בטנדר לעזה, מחוסרת הכרה. בני משפחתה וחבריה מעדיפים, לזכור אותה אחרת", כתבו מקרוביה.

בת דודתה של שני לוק בפנייה לנתניהו (צילום :אבשלום ששוני)

כידוע, שלושה שבועות אחרי חטיפתה האכזרית התבשרה משפחתה של לוק כי שני, המוחזקת בעזה, נרצחה. הגופה של לוק אמנם לא הוחזרה לישראל, אך אותרו ממצאים בשטח שקבעו את מותה.

התמונות בכתבה פורסמו לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]