אלפי נשות חיילים התכנסו אתמול (יום ד) ערב ט"ו בשבט לאירוע הצדעה וחיזוק בבנייני האומה בירושלים שאורגן על ידי ארגון צל"ש במסגרת מיזם "אשת חיל" לנשות החיילים בהפקת 'כרם הפקות'. מדובר באירוע הגדול הראשון של ארגון צל"ש לנשות החיל.

אירוע ההצדעה לנשות החיילים התקיים בהשתתפות אורית סטרוק, שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות, חגית משה, סגנית ראש עיריית ירושלים, נחשון פופוביץ, מנכ"ל ארגון צל"ש, עדן הראל, הרבנית ימימה מזרחי, הזמרות, ספיר גזבר, ויובל דיין שדאגה לשמח את נשות החיילים.

הרב פרץ איינהורן, יו"ר ארגון צל"ש פתח בדברי ברכה וחיזוק את נשות החיילים "אתן הגיבורות,  בזכותכן הבעלים יכולים להילחם בחזית, ואתן העיקר של הבית, החוסן של עם ישראל".

אורית סטרוק, שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אמרה  "אני רוצה להגיד תודה לנשים שנושאות על כתפיהן את הניצחון של עם ישראל. אפילו שאתן בצל, לא בכותרות, ולא מראיינים אתכן, אבל כולם יודעים שהניצחון הוא שלכן. בשם ממשלת ישראל אני רוצה להודות לכן".

חגית משה, סגנית ראש עיריית ירושלים הודתה לנשות החיילים ואמרה "ללוחמות מגיע צלש. אני מצדיעה לכן. ארגון צלש מלווה את החיילים להיות טובים יותר וערכיים יותר"

במהלך הערב, עדן הראל ערכה ראיון אחת על אחת עם בת שבע אבני, רעייתו של אל"מ אפריים אבני שסיפרה שמאז שמחת תורה, בעלה לא היה יום אחד בבית ונתנה טיפים לנשות החיילים כמו איך מנהלים קשר זוגי במהלך המלחמה כשמידי פעם הבעל מתקשר לכמה דקות כשיש מסביבו מלא רעשים וכאישה שמנהלת את משק הבית לבד כבר למעלה משלושה חודשים יש לה כל כך הרבה מה לשתף את הבעל, "אני עושה הכנה נפשית מה חשוב להגיד לו ואיך לחזק גם אותו".