חנניה בן שמעון, לוחם המילואים שחיסל אתמול את אחד המחבלים מהפיגוע סמוך למחסום א-זעים ליד מעלה אדומים בכביש 1, פרסם הבוקר (שישי) פוסט בו עדכן כי מצבו משתפר וניצל את הבמה כדי לשלוח מסר.

המחסום, העומסים והכתובת שכנראה הייתה על הקיר: כך הפך כביש 1 ל"מטווח ברווזים"
אביו של החייל שנטרל את אחד המחבלים ונפצע בפיגוע: "גאים בו, בזכותו ניצלו הרבה חיים"

"לאחר שהסתובבתי בכל מיני ציוצים ופוסטים שמזכירים אותי, אני מבקש לא להפוך את הפציעה שלי וכביכול מעשה הגבורה לכלי לקידום שיח מפלג או תוקפני. ראיתי פוסטים שתוקפים את חברי הממשלה שבירכו אותי ואיחלו להחלמתי, על עצם כך שמשתמשים בי כגיבור כשצריך וזורקים בצד כשאני מבקש זכויות בתור הומו וראיתי שימוש של שרים מסוימים בשמי על מנת לקדם אינטרסים אידיאולוגיים-פרטיים. אני אכן הומו חסר זכויות בסיסיות לעיתים, ויש לי בטן מלאה וחוסר הסכמה משווע על חלק מהנושאים המרכזיים בחיים אפילו עם ההורים שלי, שלא לדבר על נבחרי ציבור כאלו ואחרים. ובכל זאת את הדיונים והוויכוחים הללו אני משתדל תמיד לנהל באופן מכבד שאינו יורד לפסים אישיים, ואשמח שכך גם יהיה בשמי", כתב.

כמו כן, התייחס לקריאות שעלו להגדיל את מספר האזרחים החמושים ואמר כי "הפוליטיקאים צריכים למצוא גם פתרון טוב יותר, כי אקדח זה פלסטר, ולא יכול להיות הפתרון, בטח לא במלכודות מוות כאלה, בפקקים".

הציוץ של בן שמעון הפך לוויראלי ברשתות החברתיות וגרר תגובות רבות. בין היתר, כתב ח"כ עידן רול  (יש עתיד) כי "לא כביכול מעשה גבורה, אלא גבורה של ממש, וגם דוגמא אישית לאיך צריך לנהל דיון מורכב. רפואה שלמה" . גם ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) השיב לבן שמעון, איחל לו רפואה שלמה והודה לו שהציל חיים.