שלושה בני אדם נהרגו בשתי תאונות דרכים נפרדות שאירעו הלילה (בין שלישי לרביעי) בכביש 1 לכיוון מזרח, במעורבות רכב פרטי, והבוקר באזור השומרון. גורמי רפואה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם של שני הנוסעים שהיו ברכב, ובוחני תנועה החלט בחקירה נסיבות התאונות.

לאחר הפסקת התמיכה הממשלתית: פורום מיכל סלה זוכה בתמיכת ענק בזכות קמפיין יוצא דופן
20 שנות מאסר ופיצוי כספי נגזרו על עזתי שהורשע בהסתננות לישראל ובניסיון לרצח

היום, כאמור, לפנות בוקר התקבל דיווח במשטרה על תאונת דרכים עצמית של רכב פרטי בכביש 1 לכיוון מזרח (סמוך למצפה שלם). גורמי רפואה קבעו במקום את מותם של שני הנוסעים שהיו ברכב. בוחני תנועה של מחוז ש"י החלו בחקירת נסיבות התאונה. 

בתוך כך, בשעה 06:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על תאונת דרכים נוספת, במעורבות שני כלי רכב, בכביש 505 סמוך לצומת תפוח. חובשים ופראמדיקים איתרו במקום צעיר כבן 24 ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית וקבעו את מותו. בנוסף, הם העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בלינסון גבר כבן 42 במצב בינוני, עם חבלה בבטן. 

התאונה בשומרון (צילום: מד''א)
התאונה בשומרון (צילום: מד''א)

פראמדיקית מד"א, מרים שרביט, סיפרה: "ראינו תאונת דרכים קשה בין שני כלי רכב. צעיר כבן 24 היה לכוד כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו. פצוע נוסף כבן 42 היה בסמוך לרכבים כשהוא בהכרה וסובל מחבלה בבטן. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו בינוני".

רב רשף אופיר לוי מפקד המשמרת מתחנה אזורית שומרון בכב"ה, אשר הגיעה למקום, הוסיף: "עם קבלת הדיווח הוזנקו למקום התאונה לוחמי אש מתחנה אזורית שומרון. עם ההגעה למקום זיהינו תאונת חזית צד בין שני כלי רכב פרטיים. ברכב אחד הרוג הזקוק לחילוץ, וברכב השני פצוע קשה. מייד התחלנו בפעולות לחילוץ ההרוג באמצעות כלים הידראוליים יעודיים, תוך כדי ביצוע פעולות לכיבוי הרכב אשר החל לעלות באש מכיוון המנוע. לאחר מכן ביצענו פעולות סריקה משלימות בזירה לשלילת המצאות לכודים נוספים בכלי הרכב".