בית המשפט המחוזי בת״א גזר 23 שנות מאסר על רובל פדול שהורשעה בעבירות מין בקשישה בת 83 שכללו מעשים סדיסטיים ואכזריים. השופט נויטל: ״קשה לבטא עד תום את שאט הנפש המתעוררת למקרא מעשי הנאשם בנסיבות ביצועם״.

שופט המחוזי, גלעד נויטל, שכתב את פסק הדין אליו הצטרפו השופטים מאיר יפרח וגיליה רביד, תאר בהחלטתו את האירועים שהובילו להרשעתו של פדול: "קשישה בת 83 שנה, ישבה בחצר ביתה. הנאשם נכנס לחצר, התנפל על הקשישה, סתם את פיה, הפילה, הסיר את מכנסיה ותחתוניה, ובמשך מספר שעות ביצע בקשישה, מספר פעמים, אינוס תוך גרימת חבלה גופנית והתעללות, ומעשה סדום בנסיבות אינוס.

כל זאת, חרף בכייה וזעקותיה של הקשישה ועל אף שהיא התחננה בפני הנאשם שיפסיק את מעשיו ויניח לה, אך ללא הועיל, והנאשם המשיך במעשיו. מעשי הנאשם הופסקו רק עת הגיעו לבית קרוביה של הקשישה שצעקו, והוא נמלט". פודל והפרקליטות הגיעו להסכמה שלפיה פודל יודה ויורשע בעובדות כתב האישום המתוקן והוא הורשע בעבירה של אינוס תוך גרימת חבלה גופנית והתעללות ובעבירה של מעשה סדום בנסיבות אינוס.  
השופט נויטל כתב עוד ביחס לעבירות שביצע פדול: ״קשה לבטא עד תום את שאט הנפש המתעוררת למקרא מעשי הנאשם בנסיבות ביצועם… אומנם כל עבירת מין באשר היא חמורה ומקוממת, אך מעשי הנאשם נשוא תיק זה חמורים ומסלידים ביתר שאת. מעשי הנאשם פגעו פגיעה טראומתית עמוקה, בוטה וקשה במתלוננת״.

את התיק ניהלה מטעם פרקליטות מחוז ת״א עו״ד תמר אניס. מהפרקליטות נמסר לאחר גזר הדין כי ״בית המשפט קיבל את עמדתנו וגזר על הנאשם 23 שנות מאסר בפועל. מדובר במקרה חמור במיוחד אשר בו הנאשם ביצע במתלוננת, קשישה בת 83, מעשים אכזריים וסדיסטיים במשך שעות ארוכות. עד לאירוע המצער, המתלוננת תפקדה באופן מלא והייתה עצמאית לחלוטין. האירוע גרם לה לנזק בלתי הפיך וכיום היא במצב סיעודי".

"במהלך המשפט, הנאשם ניצל את העובדה שהוא נתין זר ולמדינה אין גישה למסמכים המעידים על מועד לידתו כדי לטעון שהוא קטין על מנת שייגזר עליו עונש מופחת. בהחלטה תקדימית קיבל ביהמ"ש את עמדת המדינה, שהצליחה להוכיח כי הנאשם בגיר ובעקבות כך, ביהמ"ש גזר היום על הנאשם שנות מאסר רבות מאחורי סורג ובריח."