הפרשה נמשכת: תלונה שלישית הוגשה היום (חמישי) נגד האב גבריאל נדאף בגין הטרדות מיניות וזאת לאחר פרסום תחקיר חדשות 2, בו עדויות חמורות לפיהן, הכומר נדאף שמגייס נוצרים לצה"ל, מנהל שיחות הכוללות רמיזות מיניות עם חיילים שנזקקו לסיועו, ומבקש טובות הנאה תמורת הבטחה לאישורי כניסה לפלסטינים. נדאף הדליק משואה ביום העצמאות, צעד שגרר ביקורות קשות על שרת התרבות והספורט, מירי רגב.



כזכור, בין העדויות שנחשפו היה חייל משוחרר שביקש להתגייס למשטרה וסיפר: "הוא אמר לי: 'אם אתה רוצה להתגייס (למשטרה) אני יכול לגייס אותך, כי אתה יש לך רובאי 07 אז אני יכול לגייס אותך'. הוא התחיל להגיד לי...כאילו... התחיל להגיד לי זה, כאילו לא ישר כאילו, לא דוך לעניין, התחיל להגיד לי את זה מסביב. אז קלטתי, לאט לאט קלטתי. הוא התחיל לדבר על המין, התחיל לשאול אותי 'איך הוא אצלך? חזק? קטן? גדול?' אז קלטתי, אמרתי, אני לא ילד קטן ולא מטומטם". חייל נוסף בשירות סדיר שביקש את התערבות האב בעניין שיבוצו סיפר גם הוא: "הוא אמר לי 'תבוא, תיקח אותי לטיול וזה'. אמרתי לו: מתי יכולים, כאילו, להיפגש? שנדבר קצת על הצבא וזה. אמר לי 'ניפגש מתי שאתה יוצא, מתי שאתה יכול'".



"ביקש שישלח תמונות בעלות גוון מיני"


עד כה כאמור, הוגשו שלוש תלונות, כאשר אחת מהן היא של חייל ביחידת כפיר. עורך דינו של החייל, אייל פלטק, אמר כי המתלונן הוא חייל משוחרר מזה חודשיים, חייל מצטיין שקיבל תעודת הצטיינות מראש הממשלה בנימין נתניהו לפני שנה וחצי. מדובר בבן העדה הנוצרית המתגורר בנצרת והוא טען בתלונה שהגיש במשטרה, כי במהלך שנת 2014 פנה לכומר שייתן לו טופס לפטור מזקן לחיילים, זאת על פי מידע שהיה ידוע לפיו לכומר יש סידור המאפשר זאת עם צה"ל. עו"ד פלטק סיפר על הפרטים: "המקרה היה בשנת 2014, החייל ביקש איזשהו טופס פטור מזקן שהכומר נדאף רשאי להוציא. הכומר ביקש שהוא ישלח לו תמונות בעלות גוון מיני והחייל סירב. הכומר זימן אותו למשרד, הוא הגיע עם חברו והכומר אמר שבפעם הבאה יבוא לבד. הוא הרגיש מוטרד", סיפר עו"ד פלטק.



האב נדאף התראיין לראשונה בשבוע שעבר לגלי צה"ל ודחה את הדברים: "מאז שיצאתי לדרך שלי, במהלך היסטורי של גיוס מתוך העדה הנוצרית, בני משפחתי ואני עומדים תחת איומים כבדים. עברתי מכשולים רבים, ואני מאמין שהצדק תמיד ינצח. לא לחינם סיכנתי את חיי ואת חיי בני משפחתי. יש אנשים שעושים לילות כימים כדי להכפיש את שמי. למה לדעתכם אני מוגדר כמאוים בדרגה גבוהה במשטרה כבר ארבע שנים? יש אנשים שרוצים לפגוע בי ולפגוע במטרה שלי. לא יכלו למנוע ממני להדליק את המשואה ומסע ההכפשה שלי ממשיך בתקשורת ששנים לא התעניינה במאמצים לגיוס". עוד טען לגבי אחת התלונות נגדו כי "הבחור חזר בו מתלונה במעשים מגונים. העיתוי של התלונות הוא לא סתם, זה כדי לפגוע בהדלקת המשואה".