הלך אתמול לעולמו הפרופסור יזהר זהבי (83), מבכירי הקרדיולוגים בישראל. הוא ייסד את המערך הקרדיולוגי בבתי חולים בילינסון והשרון שבפתח תקווה ועמד בראשו 30 שנה. 

פרופ’ זהבי, שניהל את המחלקה הפנימית בבית חולים השרון, הקים את המכון הקרדיולוגי, את חדר הצנתורים ואת מחלקת טיפול נמרץ לב. חלום חייו היה להיות רופא, וכבר בגיל 9 הקים בנס ציונה תחנת עזרה ראשונה שאותה ניהל. 
עם סיום לימודיו באוניברסיטה העברית בשנת 1959 החל להתמחות בבילינסון בניתוחי מוח ונוירוכירורגיה.  בנו ציקי אמר אתמול ל"מעריב־השבוע": “אבא היה רופא מסור, אחד הטובים בארץ, אך גם איש משפחה למופת. הוא דאג באופן אדוק לשלום המשפחה, וקדושת המשפחה הייתה בעיניו ערך עליון”.

פרופ’ הרצל סלמן, מנהל המחלקה הפנימית ב”השרון”, שהגיע לבית החולים כתלמיד ומתמחה של פרופ’ זהבי וקודם לתפקיד סגנו, סיפר: “הוא היה איש גדול. משכמו ומעלה, איש שכיום כבר לא רואים. הרפואה הייתה חלום חייו, והוא הצליח לשנות ולהשפיע בתקופה שזה לא היה מובן מאליו. יחסי האנוש שלו היו נפלאים לא פחות, הוא היה מעורב בחייהם של כל חברי הצוות עד לפרט הקטן ביותר”. 
בשנת 1977 הקים זהבי בסיוע עיריית פתח תקווה את אגודת “מלב אל לב” וקיבל את תוארי יקיר העיר פ”ת ורמת גן ופרסים מאגודת ותיקי נס ציונה, האגודה לרפואה, ליונס, רוטרי ועוד. 
 
פרופ’ זהבי הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים ו־11 נכדים. הלווייתו תיערך היום בשעה 17:30 בבית העלמין שבנס ציונה.