דרמה ב"ישראל היום": בתום ישיבת הנהלה סוערת שהתקיימה הלילה (ראשון) הוחלט כי העורך הראשי של העיתון, עמוס רגב יסיים את תפקידו. לאחר ההחלטה הובהל למערכת בועז ביסמוט, עורך חדשות החוץ של העיתון, ומונה למחליפו. מקורות בעיתון ידעו לספר כי בעלי העיתון, בני משפחת אדלסון, פרסמו בעיתון מאמר תודה לרגב על זמנו בעיתון.



לאחר הישיבה, רגב יצא לכתבים והודיע להם כי הוא מסיים את תפקידו, הודעה על כך תתפרסם בעיתון ישראל היום מחר בעמוד 11. את הקריירה העיתונאית שלו החל רגב בעיתון "ידיעות אחרונות", ושימש כראש מערכת החדשות ולאחר מכן כעורך הראשי של עיתון "מעריב". לעיתון "ישראל היום" הגיע רגב בשנת 2007, עם הקמתו ומאז שימש כעורכו הראשי, וזאת כאמור, עד הלילה.



הודעת ישראל היום על סיום תפקידו של עמוס רגב
הודעת ישראל היום על סיום תפקידו של עמוס רגב



בטור הפרידה, עליו חתומים מירי ושלדון אדלסון נאמר "עמוס חברנו היקר, לפני כעשור קיבלת על עצמך, באחריות רבה את תפקיד העורך הראשי של "ישראל היום", עיתון חדש - שנולד מתוך הצורך לתרום לשיח הדמוקרטי הישראלי ולהביא לציבור הקוראים שלא באו לידי ביטוי עד אז בעיתונות הישראלית".



"אנו מכבדים את רצונך לפרוש מהתפקיד ומבקשים ערב יום הזיכרון והעצמאות של מדינת ישראל להודות לך יחד עם קהל הקוראים הגדול והנהדר שלנו על העבודה הנפלאה שלך".



מחליפו התחיל ככתב ספורט ושירת כשגריר במאוריטניה





מחליפו ביסמוט החל את הקריירה העיתונאית שלו ככתב לענייני ספורט ב"מעריב", ובהמשך שימש ככתב וכעורך במדורי הספורט והכלכלה בעיתון. החל משנת 2008 שימש ביסמוט כעורך חדשות החוץ של "עיתון ישראל היום", ובמקביל לכך גם בפרשן וככתב של העיתון. בנוסף לקריירה העיתונאית שלו, ביסמוט כיהן כשגריר ישראל במאוריטניה.



ימלא את מקומו של רגב. בועז ביסמוט, צילום: אלי לאון, ויקיפדיה
ימלא את מקומו של רגב. בועז ביסמוט, צילום: אלי לאון, ויקיפדיה