האם יגאל ימשיך את מורשתו של גואל? לאחר שאביו, גואל רצון, הורשע בעבירות של פוליגמיה, שעבוד, אונס, בעילה אסורה בהסכמה ועבירות מין נוספות, לאחר שעמד בראש קבוצה של עשרות נשים שתפקדו בפועל כנשותיו, מסתמן כי יגאל רצון מעוניין להמשיך את דרכו. בראיון בתכניתו של רפי רשף בערוץ עשר הערב (שלישי), הוא טען כי "ארבע נשים כבר פנו אליי בנושא", הסביר כי "יש לי חברות נוספות מלבד אשתי והיא מקבלת את זה", והכריז: "יש לי את היכולות המיניות בשביל להיות עם מספר נשים". מלבד זאת, הכריז רצון הבן כי "אני רוצה לבנות את מה שנהרס".



"אני בקשר עם אבא שלי, ופוגש אותו כל ביום שני, כל שבועיים", חשף יגאל רצון בפתח דבריו, וסיפר כי אביו "אדם חזק, שלוקח הכל בפרופורציה ויודע שיש תקופות כאלה בחיים. כל הממלכות נופלות, וההרמון היה סוג של ממלכה".



מלבד זאת, הוא חשף את חיי הזוגיות שלו, אשר דומים לאלה שניהל אביו: "יש לי את אשתי ויש לי שתי חברות, ועוד שלושה-ארבע פנו אליי. אם הבחורה בסדר ואין בעיה איתה, אז אני מאשר". עם זאת, הוא ציין כי קודם כל "אני צריך להכיר אותה יותר לעומק ולדעת איפה היא גרה".



גואל רצון. צילום: רענן כהן
גואל רצון. צילום: רענן כהן



בתוך כך, הוא הכריז כי ברצונו להקים מחדש את ההרמון ולחיות עם מספר נשים בו, כמו שעשה גואל רצון: "אני נשוי כבר 11 שנה. הגיעה העת, ברוך השם, לממש את זה. אשתי מקבלת את זה כי היא אומרת שהיא לא תעמוד בדרכי".



הוא סיפר גם כי "יש לי שני ילדים - יגאלאל ויגאלאלי הקטן. אני הולך בדרכו של אבא". לטענתו, "לא רע לי עם אשתי אבל אני רוצה להמשיך אני רוצה לבנות את מה שנהרס באיזה שהוא מקום". 



כשנשאל האם יש לו את היכולות המניפולטיביות והאכזריות של אביו, אמר: "אני לא צריך את זה. אני רוצה את זה בלי כפייה. אני רוצה את זה בלי כל מיני דברים שהיו שם. אין לי את הכריזמה של אבא? אתה (רפי) עדיין לא מכיר אותי. יש לי יכולות, וגם אני יכול. בעבר גרתי כבר עם ארבע בנות בירושלים. יש לי 


גם יכולת מינית וגם יכולת לתת לכל אישה את האהבה שלה ואת התשומת לב שלה. מי שנמצא איתי יודע מה יש לי ומה אין לי".