לאחרונה זכו חברי הכנסת לבקשה נוגעת ללב מצדו של שון, ילד בן 11 המוגדר אוטיסט בתפקוד נמוך, שביקש מהם להגשים לו חלום – ביקור בכנסת ישראל. מה שהח"כים לא ידעו הוא כי מדובר היה בניסוי חברתי של התוכנית "הכל כלול" בערוץ עשר, שם ביקשו לגלות מי מהח"כים נרתם לטובת הילדים המוגדרים כאוטיסטים ומי לא. 

התוצאות, כך מתברר, הוכחו כמפתיעות. ההחלטה לבצע ניסוי התקבלה בתוכנית "הכל כלול", בהנחייתה של סיוון כהן, בעקבות פניות רבות למערכת מצד הורים לילדים אוטיסטים, שסיפרו כי למרות הצהרות של ח״כים ושרים רבים על כך שהם קשובים לצורכי הציבור בכלל ולקשיים של קהילות בעלי מוגבלויות שונות בפרט, המציאות הינה אחרת לחלוטין. ההורים טענו כי במקרים רבים, בקשותיהם מהפוליטיקאים זוכים להתעלמות מוחלטת.
 
בתוכנית החליטו לבחון את הטענות ורתמו לטובת העניין את משפחתו של שון מימרן, ילד בן 11 שמוגדר כאוטיסט בתפקוד נמוך. שון שלח פנייה מרגשת לכל חברי הכנסת והשרים בבקשה להגשים עבורו את חלומו - ביקור בכנסת. במערכת סיפרו כי הפנייה נשלחה בסרטון וואטסאפ מרגש של שון למכשיר הטלפון האישי של כל הח"כים והשרים, ובמקביל במייל מסודר על ידי אביו של הילד ללשכות השונות ולעוזרים הפרלמנטרים. להפתעת אנשי המערכת מתברר כי דווקא השרים שמתהדרים בתואר "שר חברתי" התעלמו לחלוטין מהפנייה של שון. מהתוכנית נמסר כי השרה לשיוויון חברתי גילה גמליאל, שר הרווחה חיים כץ ושרת התרבות והספורט, מירי רגב לא הגיבו - "אפילו לא בסירוב מנומס. הם ראו קראו את ההודעות, ראו את הסרטון, והתעלמו".
 

מנגד, אמרו בתוכנית, היו שרים אחרים, כמו שר החינוך נפתלי בנט, שר הפנים אריה דרעי ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שהזמינו את שון לביקור רשמי בכנסת ואף אירחו אותו ביום פתיחת המושב. אדלשטיין, אגב, הזמין את הילד הנרגש לביקור חגיגי, שבמהלכו הפגיש אותו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.
 
גם הח"כים סיפקו הפתעות במסגרת הניסוי החברתי. ב"הכל כלול" סיפרו כי ח"כים "חברתיים", כמו שלי יחימוביץ', סתיו שפיר, מרב מיכאלי, אורן חזן ועוד, כלל לא ענו לפנייה. מנגד, הח"כים חנין זועבי, בצלאל סמוטריץ' ואחרים כן הגיבו וענו לשון. הכתבה על הניסוי יוצא הדופן ותוצאותיו תשודר היום בתוכנית בערוץ עשר. "אנו רואים חשיבות רבה בהעלאת הנושא למודעות בכלל החברה ובטח בקרב הפרלמנטרים הנבחרים, שאמורים להיות רגישים לנושא זה בפרט", נמסר מהתוכנית.

מלשכת שר העבודה והרווחה חיים כץ מסרו בתגובה: "השר כץ פועל רבות לשיפור רווחת האוטיסטים בישראל ובין היתר הגדיל את התקציב הייעודי לאוכלוסיה זו מ-180 מליון שקלים ל-450 מליון שקלים בשנה. לא עלה בידו של השר להוציא לפועל את הביקור בשבוע הראשון למושב כפי שהתבקש ותיאום למועד מאוחר יותר שתוכנן, לא בוצע מאחר ועודכנו שמדובר בפנייה מטעם".