הטרגדיה של משפחת אביטן: ליזי זאב, דודתו של כפיר ז"ל, שנהרג ביחד עם רעייתו ובתו בתאונת הדרכים הקטלנית סמוך לים המלח בשבוע שעבר, שיתפה היום (ראשון) את אילה חסון בקשיים המשפחתיים בעקבות האובדן. היא סיפרה: "עדיין לא מעכלים את האירועים הללו, זה פשוט לא נתפס". זאב סיפרה כי בתה נהרגה בתאונת דרכים כשהיתה בת 15. " לא נתפס שזה מכה אותנו פעמיים", אמרה ב-103FM, "עכשיו גם אחותי נכנסה למשפחת השכול".
"אחרי שבתי נהרגה בתאונת דרכים שהיה מעורב בה נהג שיכור יצאתי בקריאות לשים סוף לקטל בכבישים", ציינה, "הוא נסע במהירות מופרזת בשטח בנוי, עבר רמזורים אדומים והשתולל בכביש כשהיה תחת השפעת סמים ואלכוהול". זאב הוסיפה: "בתי היתה בדרך שלו בזמן שביצע שבע עבירות תנועה חמורות. היא היתה בת 15 וחצי ולא הספיקה לעשות כלום בחייה". האם אמרה כי "בית המשפט המחוזי גזר על הנהג הדורס רק ארבע שנות מאסר". 

היא סיפרה על בני המשפחה שאיבדה: "הם היו הורים מקסימים, זוג שהוא מופת לחינוך, לתרבות ולתרומה למדינה". זאב ציינה כי "בני הזוג, אשר שירתו בצבא קבע, היו בדרכם לנופש יחד עם בתם התינוקת וכעת משפחה שלמה נמחקה. הלוויה היתה נוראית". היא סיכמה: "אני קוראת לנהגי ישראל לנהוג בזהירות. להיות אדיבים אחד כלפי השני ולא פזיזים על הכביש. תחשבו מה אתם עושים בכביש, תשקלו את צעדיכם ותשמרו על תרבות נהיגה ראויה".