מזל ותושיה: אתמול, במהלך פעולות אכיפה על כביש 1, זיהו שוטרי אגף התנועה משאית שנעה לכיוון מערב באזור מחלף שורש כאשר נהג המשאית מוציא את ידיו דרך החלון ומסמן בבקשה לסיוע. השוטרים שנסעו במקביל אליו במהירות של 90 קמ"ש לערך הבינו מהנהג כי הוא מסמן שאבדו הבלמים במשאית, ואין לו אפשרות לעצור וככל הנראה מדובר באירוע של סכנת חיים ממשית לנהג, ולכל משתמשי הדרך בסביבתו. 


השוטרים הפגינו תושיה רבה והחלו לתקשר עם הנהג באמצעות הכריזה תוך שהם מדריכים אותו מה לעשות כדי לבלום את המשאית. במקביל החלו בפעולות להרחקת כלי רכב הנוסעים בסמוך ומאחור בכדי למנוע פגיעה בנפש. 
במהלך הנסיעה בירידות התלולות הצליחו השוטרים לפנות נתיב נסיעה "סטרילי" לנהג המשאית ולשמור על מרווח בין כלי הרכב הנוספים שנעים עמו על הכביש. לאחר מספר ק"מ הצליח הנהג, בסיוע והכוונה של השוטרים, לעצור את המשאית במחלף לטרון ללא נפגעים בנפש או ברכוש. 

בבדיקה הוברר כי הנהג, תושב אזור המרכז בן 36, נוהג על המשאית עם ליקויי בטיחות ותקינות חמורים. בסיום בדיקת התקינות המשאית הושבתה ורישיון הנהיגה נפסל ל-30 ימים עקב הליקויים שנמצאו וסיכון כלל משתמשי הדרך.
"היינו במקום הנכון ובזמן הנכון. אילולא היינו מצליחים לסייע בעצירת המשאית והרחקת כלי הרכב, האירוע יכל להסתיים באסון", ציין השוטר שנכח בניידת בזמן האירוע.