פחות מ-24 שעות לבחירות המוניציפליות. האם התלמיד אסף זמיר יעלה על מורו ויהפוך לראש עיריית תל אביב? המועמד התראיין הבוקר ב-103FM והודה: "זהו הסוף של תקופה ארוכה, מאתגרת ועמוסה - הכל מתכנס למחר. יש גם לחץ אך בעיקר התרגשות גדולה ותחושה מדהימה לקראת משהו גדול".
 
על הרצון לבנות מגדלים בכיכר אתרים הסביר: "כל נושא תכנון העיר מעלה אמוציות רבות ויש בו המון שיקולים. כבר התייחסתי לנושא כיכר אתרים וטענתי שמדובר מפגע עירוני. הסגנית שלי תוביל את הנושא. העירייה צריכה לפעול כדי לטפל במפגע העירוני שנקרא כיכר אתרים ולמצוא פתרונות שלא במחיר שהציבור לא יוכל לעמוד בו. מהרגע בו הדבר הזה נולד הגשתי ניגוד עניינים ואני מנוע מלעסוק בו".
 
יש חשש מכרסום הסטטוס קוו בשבת בתל אביב
"תל אביב - יפו היא עיר בעל צביון חילוני. רוב תושביה הוא כזה, הוא המרכז החופשי והליברלי בישראל וחשוב להגן עליו. גם חלק גדול מהאוכלוסייה הדתית שגרה בתל אביב יפו אוהבת את העיר הזו בגלל זה. המשימה היא לא רק לשמור על הצביון אלא על איך פועלים יחד בחיים משותפים ואיך מאפשר למרכז הפלורליסטי הזה להכיל את כל מי שחי בו. אני חילוני אך חשוב לי לקיים פעילויות שבבסיסם יש חיים משותפים".

"הייתי מי שעמד מאחורי הקמת בית הספר הדו לשוני ביפו והקמת בית הספר המשותף בו לומדים דתיים וחילוניים גם יחד. התחבורה הציבורית בשבת היא חשובה מאוד מבחינה חברתית במדינה בה מותר לנהוג ברכב בשבת. חייבים להפחית את התלות ברכב הפרטי. הדברים הללו מקובלים תפיסתית על הציבור המסורתי בתל אביב וגם על חלק מהציבור הדתי שמבין את החשיבות והמשמעות בהפחתת התלות ברכב פרטי".
 

"כולם רוצים שיום המנוחה בישראל יהיה בעל אופי אחר משאר הימים", ציין, "כל מי שחי בתל אביב יודע שהשקט הזה הוא משמעותי לסוף השבוע. אני לא הייתי רוצה לראות את יום השבת כמו כל יום רגיל מאף בחינה. כשאני מדבר על תחבורה ציבורית בשבת אני מדבר על תחבורה מצומצמת בהיקפיים נמוכים יותר".
 

אני מבין שאני חי בעיר חילונית ושצריך לחיות כאן ביחד. מנגד אני רוצה שישמיעו בבתי הכנסת בדרום העיר מוזיקה לפני השבת
"במקומות בהם זה מתקבל באהבה אני לא נגד. אני לא מחפש לשים אצבע בעין אלא את הדרך לחיות יחד תוך הבנה שהעיר היא ליברלית וחופשית".

על משבר גשר יהודית ובנייתו שנעצרה בעקבות החלטת שר התחבורה אמר: "מדובר בגשר חשוב מאוד מבחינה סביבתית. זו הפעם הראשונה שמחברים בין המזרח למערב. מה שמעכב את התהליכים הוא הוויכוח בין רון חולדאי לישראל כ"ץ ומי שמשלם את המחיר הם התושבים. ישראל כ"ץ עצר את הבניה בסוף השבוע ורון חולדאי את הבנייה באמצע השבוע".
 
על הפליטים הוסיף: "מדינת ישראל לא עוסקת בזה ולאף אחד לא אכפת. אם הכנסת תחוקק חוק שישאיר אותם במדינת ישראל ויפזר אותם ברחבי הארץ אני אתמוך בו. לדעתי זה לא יקרה והאינטרס של כולנו הוא לייצר איכות חיים גבוהה לכל מי שחי בדרום תל אביב כולל שירותי חינוך ותרבות".