נכון, זה היה צריך להיות יום שבו נקבל בברכה גם את הקידמה אלינו, אבל מתברר שמה שעובד על יבש, לא תמיד עובד ברגע האמת. מערכת תוצאות הבחירות המקומיות של משרד הפנים קרסה הלילה (בין שלישי לרביעי) עשרות פעמים, ולעיתים היה נדמה שהאתר לא עובד במשך שעות ארוכות. תוצאות האמת לא הגיעו בזמן, והמתמודדים, התומכים והעיתונאים היו צריכים למצוא את עצמם אוספים מידע, שהרבה פעמים התברר כמידע שגוי. 


משרד הפנים טען בתחילה כי מתקפת האקרים גרמה לנפילת האתר. מאוחר יותר דווח כי אכן היתה מתקפת האקרים, אך היא אינה קשורה לנפילת האתר וכי הנסיבות שגרמו לזה נמצאות בבדיקה. 
 
המערכת היתה אמורה לעבוד באתר מיוחד שהוקם, אך כבר בשלב חיפוש העיר ולאחר מכן, בניסיון להבין מה קרה בה, התברר שהתוצאות מפגרות אחרי תוצאות האמת, ולא מספקות את הסחורה. רבים, בעיקר עיתונאים, כתבו על כך ברשתות החברתיות, כשחלק מהם כותבים: "לפני סיום הלילה הזה מילה על אתר התוצאות של משרד הפנים: פח", אחד אחר הוסיף "אתר האינטרנט של ועדת הבחירות לרשויות המקומיות הוא פשוט בושה וחרפה. לא מבין למה אין תוצאות אונליין, ולמה צריך היה להביא מוצר ברמה כ"כ ירודה ומבוכה. ומי ייתן על זה את הדין? כמה כספי ציבור בוזבזו על זה?"

סיון רהב מאיר עקצה וכתבה: "נו, אתר משרד הפנים בטח עובד מצוין 364 ימים בשנה, למה להיטפל ליום אחד?". גולשים נוספים צילמו צילום מסך תחת הכותרת "לא מצאנו את מה שחיפשת", ואחר הוסיף: "בערב כזה, חשוב להזכיר, משרד הפנים שאחראי על אתר הבחירות שקרס בכישלון מהדהד ברגע הכי קריטי, אחראי גם על המאגר הביומטרי". אחרים הוסיפו: "אתר משרד הפנים, כאילו, זה הכי טוב שיכולתם להרים מאז הבחירות הקודמות לפני חמש שנים?".

ואם זה לא היה חסר, באשקלון נקלטו לקבל את הערכות של המעטפות מעט אנשים, ובמהלך הלילה השתרך שם תור ארוך של מזכירי קלפי, שאמורים לקלוט את התוצאות הסופיות. משרד הפנים מסר בשעות הלילה כי "הפעילות שם מאוד איטית, אך בשליטה".