כתב אישום הוגש אתמול בגין ניסיון רצח נגד נתין זר כבן 31 מאריתריאה, שתקף בחודש שעבר אישה בנתניה, פצע אותה אנושות וכעת קיים חשש ממשי לחייה. חנה בבליאן, גיסתה של המותקפת אולימפיה חביב, סיפרה היום (שני) ב-103FM על המקרה: "גיסתי נמצאת במצב אנוש בבית החולים, היא מוגדרת כמי שנמצאת בסכנת חיים גבוהה. ממצאי המשטרה עלה שב-16.10.18 בשמונה בערב גיסתי הייתה בדרכה לביתה. כשחצתה את הכביש בשוק של נתניה, אריתראי רשע הבחין בה ועקב אחריה. כשהיא הגיעה למבנה נטוש הוא תפס אותה בכוח, קרע את בגדיה, ניסה לשדוד ולאנוס אותה".
"היא כמובן התנגדה", סיפרה בבליאן, "על גופה נמצאו שריטות ועל גופו נמצאו שריטות ממנה. ברגע שהוא הבין שהוא לא יצליח לבצע את זממו הוא חבט בראשה מספר פעמים ברצפה, שבר את שהשיניים שלה והכה בה עם בלוק במשקל של ארבעה קילו מספר פעמים. כתוצאה כך נגרם לה שברים בגולגולת ומוחה ניזוק קשות".

על ההחלטה לפרסם רק עכשיו את הנושא בכלי התקשורת, הסבירה: "הנושא דווח קלות ולא מעבר לכך. בעת האירוע לא רצינו לפרסם את הנושא בתקשורת כי היינו צמודים אליה בבית החולים ברגעים קריטיים ביותר. כשהבנו שהמצב הוא בלתי הפיך החלטנו להרים את הכפפה ולצעוק את צעקתה של גיסתי. היא מורדמת אך אנחנו לא נישן עד שקולה יישמע. לפני כפחות מחודש בחור רוסי נוסף הותקף על ידי חבורה של אריתראים, הם פגעו בו בכל חלקי הגוף והמשטרה כנראה שהשתיקה את הפרשה".
"נתניה נהייתה דרום תל אביב", אמרה, "יש להם חמולות ומעונות יום ואני בתור אישה צריכה לפחד לעבור בשוק של נתניה כדי לעשות קניות כי המשטרה לא מצליחה להעיף את מה שקורה שם. הם יושבים ושותים כל היום ומתסכלים על כל אישה שעוברת כאילו היא הקורבן הבא. כשאתה מתקרב ומנסה לדבר איתם הם מעיפים אותך באלימות".
 
לסיום בבליאן סיפרה על ההפגנה שתתקיים כנגד אלימות האריתראים: "אנחנו מארגנים הפגנה בנתניה ונזעק את הזעקה של גיסתי. אנחנו לא רוצים להיות דרום תל אביב, הכתובת על הקיר והקורבן הבא בדרך".