חקירת המשטרה למותה של מזל הדדי, שנפלה אל מותה בשבוע שעבר מבניין הבורסה ליהלומים ברמת גן, תקבע כי היא שמה קץ לחייה בניגוד לטענה שהעלו בני משפחתה, כך דווח הערב (שני) בחברת החדשות. הדדי הייתה מנהלת החשבונות בחברת LLD של איש העסקים לב לבייב, ונחקרה בחשד למעורבות בפרשת "יהלום שחור", בה נבדק החשד כי החברה עסקה בהברחת יהלומים באופן לא חוקי במשך שנים רבות. 

כפי שפורסם במעריב, בשלב הזה נראה שחקירת המשטרה תסתיים בשתי קביעות: 1. הדדי שמה קץ לחייה. 2. אין שום היבט פלילי שקשור להתאבדות שלה. לפי הדיווח בחדשות, בניגוד למה שנטען היא לא קיבלה שום שיחת טלפון שגרמה לה כביכול לחזור לבניין "נועם" בבורסה ליהלומים ממנו קפצה אל מותה.

כל ממצאי החקירה ובכלל זה מצלמות ומחקרי תקשורת מצביעים על כך שהדדי עלתה לבד לקומה ה-10 שהייתה ריקה מאדם. היא פתחה את החלון וממדי גופה הצר אפשרו לה להשתחל דרכו ולקפוץ החוצה. בכוונת המשטרה לחקור מה גרם להדדי לשים קץ לחייה. ישנם ממצאים המעידים על כך שהיא הייתה נתונה בלחץ גדול על כל המשתמע מזה. 

קובי הדדי, בעלה של מזל, סיפר ביום ראשון בראיון לאילה חסון ב-103FM על היום בו קרתה הטרגדיה וציין כי אין סיכוי שאשתו בחרה לשים קץ לחייה. "הפחד הכי גדול שלי שהוא שאני אמשיך לחיות עם האי ודאות כמו אמה של תאיר ראדה ז"ל", אמר קובי. "בתחנת הרכבת נאספה עדות נוספת על מישהי שדיברה איתה. היא אמרה שהיא צחקה עד שהגיע טלפון מסתורי".

'לב לבייב. צילום: סיוון פרג
'לב לבייב. צילום: סיוון פרג


"מה גורם לבן אדם לחזור למשרד? אם היו מחזירים אותה לעבודה מסיבה כלשהי היא הייתה מתקשרת אליי לעדכן אותי שאחכה לרכבת הבאה. משהו קרה שם. יש כאן 49 דקות של מסתורין. חלון תא השירותים הוא 40 ס"מ על 40 ס"מ", אמר בעלה של מזל. "היא הייתה צריכה להגיע אליו דרך הכיור ולהשתחל עם התיק שלה והטלפון שנמצאו עליה בזירה. זה מוזר. היא לא ספורטאית או גמישה".

כזכור, הדדי נחקרה בחשד למעורבות בפרשת "יהלום שחור", שבה נבדק החשד כי חברת LLD עסקה בהברחת יהלומים באופן לא חוקי במשך שנים רבות. על פי החשד, במשך 16 השנים האחרונות הבריחו שישה מעובדי החברה יהלומים בשווי של כ־300 מיליון שקל. במסגרת הפרשה נחקרו מספר עובדים בחברה ובהם הדדי. היא נחשדה על ידי החוקרים בהברחה ובהעלמת ראיות.