ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע על צירופו של עורך הדין נבות תל-צור לצוות ההגנה שלו. מועד ההודעה על צירוף עו"ד תל-צור איננו מקרי. במסגרת עסקת טיעון, הפרקליטות החליטה כי התיק הפלילי נגדו ייסגר בתמורה לכך שיודה בדין משמעתי בעבירה של התנהגות שאינה הולמת את מקצוע עריכת הדין, ובית הדין המשמעתי של לשכת עורכי הדין גזר עליו עונש השעייה של 12 חודשים. תקופה זו הסתיימה הבוקר.

תל צור ייצג את ראש הממשלה דאז אהוד אולמרט בתיק השוחד בו נחשד ובסופו של דבר הורשע. המשטרה המליצה להעמידו לדין בגין שבוש מהלכי משפט והדחת העדה שולה זקן, אולם בסופו של דבר נסגרה הפרשה בהסדר טיעון ובעונש משמעתי בלבד.

מלבד תל-צור יצטרף לצוות ההגנה שופט בית המשפט המחוזי בדימוס עודד מודריק על תקן "יועץ בכיר". מודריק הרשיע את יגאל עמיר, רוצחו של ראש הממשלה יצחק רבין. ומן הצד השני זיכה את אהוד אולמרט בפרשת החשבונות הפיקטיביות. הצורך בעיבוי הצוות הגיע בעקבות פטירתו של עורך הדין יעקב וינרוט שייצג את נתניהו. השניים יצטרפו לצוות הקיים אשר עורך הדין עמית חדד נמנה עליו.   
 
עורך הדין שחר בן מאיר העלה טענה לניגוד עניינים מצד השופט מודריק. רק לפני שבועיים דן מודריק בעתירה כממונה על ועדת הבחירות לרשויות המקומיות. מודריק ישב בתיק שעסק בעתירה של סיעת הליכוד בבת ים.