לאחר מספר תקלות ושיבושים שנרשמו בחודשים האחרונים ברכבת ישראל, גם היום (רביעי) נוצרו שיבושים קשים בשעות אחה"צ בתחנת רכבת השלום בתל אביב, זאת בעקבות תקלה ברכבת שעמדה במשך כ-25 דקות על המסילה. נוסעים רבים המתינו ברציפים העמוסים של התחנה זמן ממושך עד להגעת הרכבת, ונוצרו עיכובים ממושכים בלוחות הזמנים של הרכבות. 



ברכבת ישראל ציינו שהתקלה אירעה בשעה 15.45 ולאחר כ-25 דקות היא תוקנה והרכבת פינתה את המסילה, שנחסמה כל העת לרכבות נוסעים נוספות. התקלה שהתרחשה בשעות הלחץ של אחה"צ יצרה שיבושים קשים עוד יותר, בשל הנוסעים הרבים שנותרו ללא מענה. ברכבת אמרו עוד שבשל חג החנוכה חל זינוק במספר הנוסעים המגיעים ויוצאים בימי החג מתל אביב.



בשעות הערב המוקדמות עדיין הייתה צפיפות בתחנת השלום, אבל ברכבת ישראל מסרו כי מדובר בספיחים של התקלה שאירעה בשעות אחה"צ וכי התנועה חוזרת בהדרגה לסדרה. "אנו מתנצלים על חוסר הנוחות ומאחלים לנוסעינו חג אורים שמח". 



כזכור, לפני פחות מחודשיים בוטלו שתי רכבות בוקר בעקבות תקלה ברכבת, ושבוע לפני כן רכבת שבתוכה היו כ-150 נוסעים וחמישה אנשי צוות נתקעה במשך כחצי שעה במנהרה, בעת שהייתה בדרכה מתחנת נתב"ג לתחנת נבון בירושלים. ברכבת ישראל ציינו שהרכבת נתקעה בגלל תקלה בקטר.