פחות מיממה אחרי שהתבשרנו על פטירתו הטראגית של הזמר יגאל בשן, החליט ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג, להנציח את זכרו של הזמר הנערץ. גרינברג יתכנס כבר בימים הקרובים עם אנשי מנהל החינוך בעירייה בראשותו של רון כץ ובניהולו של רמי הופנברג, ויחד עם גורמי מקצוע יקבע היכן יונצח שמו של הזמר כאשר על הפרק עומדות שתי אפשרויות: בית הספר השש שנתי שנבנה בימים אלו בשכונת אם המושבות, או לחילופין, האודיטוריום החדש בבית הספר השש שנתי "גולדה". 



"הנצחת שמו של בשן עלתה על הפרק לאור תרומתו העצומה של הזמר למוזיקה הישראלית ולתרבות ופנייה בנושא תיעשה בקרוב אל בני משפחתו של בשן", אמר ראש העירייה רמי גרינברג. "נקבל החלטה אם נכריז על הנצחת שמו בבית הספר השש שנתי, כהמשך למוסדות החינוך האחרים שבהם הונצחו האומנים נעמי שמר, אהוד מנור , נתן יונתן וחיים חפר, או לחילופין, ננציח את שמו באודיטוריום החדש והמפואר שייחנך בשבועות הקרובים בשש שנתי "גולדה" כהמשך ישיר להנצחת שמה של הזמרת שושנה דמארי, באודיטורים שבתיכון ברנר. האודיטוריום שישמש כמרכז תרבות להופעות הינו בהחלט מקום ראוי להנצחת שמו של זמר מוכשר כיגאל בשן. ההחלטה תתקבל בקרוב".

ל"מעריב" נודע כי ראש עיריית פתח תקווה, ממלא מקומו וראש מינהל החינוך בעירייה רון כץ ויועץ הבינוי של העירייה אלעד לוין נפגשו עם יו"ר קבינט הדיור במשרד האוצר זאב ביילסקי, ובסיומה אישר ביילסקי הקצאת 45 מיליון שקלים לטובת הקמת מוסדות חינוך בפתח תקווה במהלך שנת 2019 , סכום כסף שהיה תקוע במשרד האוצר בשל נתק שנתגלע בין המשרד לעירייה בקדנציה הקודמת. העברת ההקצאה תאפשר את האצת פרוייקט הבנייה של מוסדות החינוך בעיר .