הדוגמנית ענת זמיר, מי שהוכתרה לנערת ישראל והייתה סגנית מלכה היופי, אילנה שושן, בשנת 1980, הלכה בשבת האחרונה לעולמה בגיל 56. היא נקברה באלמוניות בלי שאיש מחבריה מעולם הזוהר יידע על כך. היא נקברה אתמול בבית העלמין "ירקון" בתל אביב. 



אחרי שהוכתרה לנערת ישראל, היא התחתנה פעמיים. נישואיה הראשונים היו לשוקי בן פורת, מי שהיה בעלה של ציפי רפאלי בעבר. בפעם השנייה התחתנה עם ד״ר עמי ויז׳נסקי, ולשניים בן בשם עדן (30). 


זמיר, שנולדה בשם ענת צימרמן בגבעתיים, לא רוותה הרבה נחת בחייה. במהלך השנים התמכרה זמיר לסמים, ולא הצליחה להיגמל מהם במשך יותר מ-30 שנה. בעבר סיפרה על המפגש עם הצד האפל של עולם הזוהר, וטענה כי "כל זה לא היה קורה אם לא הייתי יפה".

ביום שישי האחרון התמוטטה ברחוב הסמוך לדירתה הזעירה בתל אביב. היא הובהלה לבית חולים, שם נפטרה מאוחר יותר.

רונית ויגלר, חברתה הקרובה של זמיר, ומי שניסתה לעזור לה כפי יכולתה, ספדה לה: "ההודעה על מותה של ענת זמיר הכתה בי בתדהמה. הכרנו לפני המון שנים על מסלולי הדוגמנות. עברו השנים, נותק הקשר, וכל אחת פנתה בשבילי חייה. לפני כשנה וקצת, נעשה סרט לערוץ 10 על דוגמניות העבר, אז נפגשתי שוב אחרי כ-20 שנה עם ענת זמיר. נדהמתי מסיפור חייה העצוב, ולכן התנדבתי לשפץ לה את הבית כדי לעודד את רוחה. ענת התרגשה מאוד. היום נודע לי שענת נפטרה ונקברה אתמול ללא שלט, ללא מודעת אבל. סוף מסע שהיה קשה. זה עצוב".