יושב ראש ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הותקף מילולית הערב (רביעי) על ידי מספר חרדים קיצונים, בעת שיצא מניחום אבלים אצל משפחתו של לוחם צה"ל יוסף כהן ז"ל, שנרצח בפיגוע הירי בגבעת אסף בשבוע שעבר. בעת ששהה במקום, התפרץ לעברו צעיר שנכח במקום, ופתח בקריאות גנאי נגד שר הביטחון לשעבר, כך פורסם ב"כיכר השבת".

הצעיר שהתפרץ הושתק במהרה, ובעת שחבר הכנסת יצא מהבית, הוא פגש בכמה חרדים קיצונים נוספים שהמתינו לו ברחוב והחלו לצעוק. "אתה יותר גרוע ממי שהרגו אותו", צרח אחד, וחברו מיהר להסביר בציטוט מחז"ל: "גדול המחטיאו יותר מן ההורגו". מאבטחיו מיהרו להכניסו לרכב שהאיץ ויצא מהשכונה הירושלמית במהירות.
כזכור, ליברמן קידם רבות את נושא גיוס החרדים והיה ממחוקקי חוק הגיוס, שבשבתחילת החודש בג"ץ נתן חוק לממשלה ארכה נוספת לסיים אותו. ליברמן תקף את ההחלטה וטען כי "מצער שבג"צ לא שם סוף פסוק לסוגיה הרגישה והכואבת המלווה את המדינה מיום הקמתה. בג"צ בהחלטתו נתן אפשרות לגרירת רגליים נוספת של ממשלת ההישרדות, והפך את נושא הגיוס לבעיה של מקח וממכר פוליטי, החושף את הממשלה ללחצים ומניפולציות של גורמים אנטי ציוניים".
ליברמן מותקף מילולית בידי חרדים קיצוניים

הבוקר פג למעשה תוקפו של חוק הגיוס המקורי, והמדינה הייתה אמורה לגייס תלמידי בני ישיבות, או לעוצרם כעריקים, וזאת לאחר שבג"ץ כבר דחה את מועד תפוגת החוק מחודש ספטמבר האחרון. הממשלה יכולה להעביר את חוק הגיוס החדש, למרות התנגדות החרדים, בתמיכה של מפלגות האופוזיציה שכבר הודיעו על נכונותן לתמוך בו, אך החשש של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שעם מעבר חוק זה, יפרשו המפלגות החרדיות מהממשלה, ויובילו את ישראל לבחירות חדשות.