בת 55 נהרגה בתאונת דרכים בצומת בני עטרות לכיוון ברקת בכביש 4613. פצוע נוסף פונה על ידי פרמדיקים של מד"א לבית החולים גבר כבן 70 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית. ההרוגה חולצה מהרכב הפגוע רק לאחר פעולות חילוץ של לוחמי האש מתחנת פתח תקווה. 

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד''א קובי בוסקילה סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. במושב הנהג של אחד מכלי הרכב נלכדה אישה כבת 55 כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות הענקנו לה טיפול רפואי אבל הפציעה שלה הייתה קשה מאוד ולאחר מאמצי החייאה נקבע מותה. נהג הרכב השני, גבר כבן 70 חולץ מרכבו במצב קשה ופונה לבי"ח בלינסון תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים כשהוא מחוסר הכרה".



בכביש 232 בצומת הכניסה לקיבוץ מפלסים נפגע הולך רגל כבן 20 באורח קשה מאוד מפגיעת רכב פרטי. מבירור ראשוני עולה כי הצעיר חצה את הכביש מכיוון היציאה מהקיבוץ לעבר תחנת האוטובוס שממול ובעת חצייתו נפגע מרכב שנסע לכיוון דרום. כתוצאה מהפגיעה כאמור נפצע הולך הרגל באורח קשה מאוד ולאחר טיפול רפואי ראשוני בזירה, הוא פונה להמשך טיפול בביה"ח. בוחני תאונות דרכים לכיש פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

זירת התאונה בכניסה למפלסים. קרדיט: דוברות המשטרה