חשד לרצח: גבר כבן 40 לחייו נמצא הערב (ראשון) מוטל על המדרכה בבאר שבע ללא רוח חיים, כשהוא סובל מחבלת ראש ומצבו אנוש. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו. סמוך לשעה 21:20 התקבלה במוקד 100 של המשטרה ומוקד 101 של מד"א הודעה על פצוע המוטל על המדרכה ברחוב דרך מצדה בבאר שבע, ובמקביל התקבל דיווח על קטטה אלימה באותו רחוב. 
 
צוותים של מד"א הגיעו למקום והחלו לבצע פעולות החייאה, אך בסיומן נאלצו כאמור לקבוע את מותו של גבר בשנות ה-40 לחייו. על גופו נמצאו סימני אלימות קשים, בעיקר בפלג גופו העליון. צוות חוקרים ובלשים של המשטרה שהגיעו למקום דיווחו על גבר שככל הנראה מוכר למשטרה, שמצא את מותו כתוצאה מחבלת ראש קשה אותה ספג במהלך קטטה שהתגלעה במקום. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע. בשלב זה אין עצורים בפרשה.   

מוקדם יותר, נער כבן 16 נפצע באורח קשה בקטטה רבת משתתפים בשכונה 26 ברהט. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים "סורוקה", עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון. כוחות משטרה שהגיעו למקום פעלו להשלטת הסדר ופתחו בחקירה.
 
כזכור, נקבע מותו של הצעיר בן ה-25 שנפצע באורח אנוש באירוע ירי שאירע ביום שישי ברחוב שמשון הגיבור ברמלה. על פי חקירה ראשונית, אש נפתחה לעבר מכולת בעיר שבשפלה, ממנה נפצעו שני צעירים, והם נפצעו באורח בינוני ואנוש כאמור. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לשניים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים אסף הרופא, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.