ראש עיריית ירושלים הנכנס משה ליאון חתם היום (חמישי) על הסכמים קואליציוניים, בין היתר עם סיעת מרצ וגורמים פלורליסטים נוספים. על פי הדיווח שפורסם בחברת "החדשות", בעצם החתימה על ההסכם, העירייה הכירה למעשה בפעם הראשונה בזכויות הקהילה הגאה. 
בסעיף מספר 20 להסכם הקואליציוני נכתב, תחת הסעיף דגשים להסכם: "ראש העיר וסיעת מרצ מכבדים את כל תושבי העיר ללא הבדל דת, גזע, מגדר ונטייה מינית ומאמינים כי יש לאפשר לכל אדם לנהל את אורח חייו על פי רצונו תוך כבוד הדדי וכיבוד חוקי המדינה". זו הפעם הראשונה שהעירייה מכירה באופן הצהרתי ופומבי בזכויות הקהילה הגאה, כולל כל הזהויות המיניות. בבית הפתוח בירושלים מסרו כי מדובר בבשורה תקדימית.
ראש העיר ליאון אמר בפתח ישיבת המועצה (שלא מן המניין) להצגת הקואליציה: "אנחנו נהיה קשובים לכולם, דתיים וחילוניים, יהודים וערבים. אני אהיה ראש העיר של כולם, ואני מבקש מכם חבריי לקואליציה וגם לאופוזיציה, שכולנו נהיה קשובים לתושבים ונשרת את הציבור נאמנה".

הוא הוסיף: "אני רואה כאן לפניי אנשים מצוינים, מנוסים, מחויבים ומשכנוע שביחס, בכוחות משותפים, נטיס את ירושלים קדימה, אל הפסגה שהיא מקומה הטבעי".