גבר בן 60 נספה בשריפה שפרצה אמש במבנה חד קומתי שנראה נטוש ברחוב אחד העם בקריית שמונה. צוותים של כיבוי אש הוזעקו למקום ואיתרו בפנים אדם פצוע. הוא חולץ והועבר תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים "זיו" בצפת. הבוקר (שבת) נאלצו הרופאים לקבוע את מותו בבית החולים. חוקר דליקות וכלבן של מכבי האש סרקו את המקום כדי לאתר את מקורה של השריפה הקטלנית. 



דוברות כבאות והצלה מחוז צפון הודיעה כי כלל כיווני החקירה נבדקים, אולם הכיוון העיקרי הוא שככל הנראה השריפה החלה כתוצאה מנרות שבת. עוד נמסר בהודעה, כי אין כל חשד לפלילים. 



חובש בכיר במד"א בועז דניאל סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות הכיבוי שפעלו לכיבוי שריפה במבנה חד קומתי. במהלך הסריקות בדירה אותר גבר כבן 60 שחולץ על ידי הכבאים כשהוא מחוסר הכרה לאחר ששאף עשן. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות במקום וכאשר מצבו התייצב במעט הוא פונה לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים שמצבו קריטי ולא יציב".



בחודש שעבר נהרגה אישה בת 80 בשריפה בדירה ברחוב אל מנסוריה סמוך לכנסיה הרוסית בעיר העתיקה בירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו מהמקום כי לאחר שכובתה האש על ידי כבאים, אותרה במקום האישה ללא סימני חיים והם נאלצו לקבוע את מותה.



לאחר סריקת הכבאים במבנה, לא אותרו נפגעים נוספים. פרמדיק מד"א, עקיבא ארליך, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו עשן סמיך במבנה חד קומתי, הכבאים חילצו אלינו אשה כבת 80 מחוסרת הכרה, עם כ- 30% כוויות בדרגה ג', היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה". חוקרי המשטרה פתחו בחקירת המקרה.



בחודש נובמבר נספה גבר בן 37 בשריפה שפרצה ביחידת דיור במושב בצרה. לוחמי האש שהגיעו למקום החלו בפעולות סריקה, במהלכם אותר גבר ללא רוח חיים במיטתו. צוות הלוחמים השתלט על האש ועלה חשד כי השריפה נגרמה עקב קצר חשמלי.