טרגדיה: אישה כבת 80 נספתה הבוקר (שבת) בשריפה שפרצה בדירה בקומה השנייה בבניין בן שלוש קומות ברחוב מרדכי בר מוחא בנשר. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותה, לאחר שאותרה בדירה עם כוויות קשות וללא סימני חיים. כמו כן, הם פינו לבית החולים רמב"ם בחיפה שני פצועים באורח קל, בהם בעלה של האישה - גבר כבן 80, וגבר נוסף בשנות ה-50 לחייו, כשהם סובלים משאיפת עשן. מבדיקה ראשונית עולה, כי מקור השריפה הוא תנור חשמלי שמוקדם קרוב למיטה.
פראמדיק מד"א עופר ויניק סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן בדירה בקומה השנייה בבניין המגורים, גבר כבן 80 חולץ מהדירה ע"י שכן כבן 50, שניהם היו בהכרה וסובלו משאיפת עשן, מיד הענקנו להם טיפול רפואי שכלל העשרה בחמצן". הוא ציין כי "הם פונו לבי"ח רמב"ם, תוך כדי המשך טיפול כשמצבם יציב. כוחות הכיבוי שפעלו במקום כיבו את השריפה וביצעו סריקה בדירה איתרו נפגעת מחוסרת הכרה שסבלה מכוויות קשות, נכנסו לדירה על מנת להעניק טיפול רפואי אבל היא הייתה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".
שריפות שהתרחשו במהלך השבוע הובילו בין היתר למותו של גבר כבן 93 ולפציעתם של לפחות שלושה בני אדם. ביום שלישי בבוקר, גבר כבן 93 נהרג בשריפה שפרצה בקומה השנייה בבניין בן שתי קומות ברחוב בלפור בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו, לאחר שאותר בדירה עם כוויות קשות וללא סימני חיים. כמו כן, הם פינו לבית החולים וולפסון בחולון אישה כבת 80, כשהיא במצב בינוני וסובלת משאיפת עשן.

כמו כן, מספר שעות לפני כן, פרצה שריפה בדירה בקומה השישית בבניין מגורים בן תשע קומות ברחוב חטיבת כפיר בעפולה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי, ופינו לבית החולים העמק בעיר ארבעה פצועים הנפגעו משאיפת עשן. אחד מהם נפגע בינוני והיתר במצב קל. בלילה לפני כן, גבר כבן 50 נפצע קשה בשריפה שפרצה בדירה הנמצאת בקומה הרביעית בבניין מגורים בן ארבע קומות, ברחוב הרצוג באופקים. כמו כן, באירוע נפצעה גם אישה כבת 30, שנפגעה לאחר ששאפה עשן. השניים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע לקבלת טיפול רפואי.