סעיד מסארווה, אביה של הצעירה הישראלית איה שנאנסה ונרצחה בשבוע שעבר באוסטרליה, אמר היום (ראשון) ב-103FM כי הוא לא רוצה "לרכז את האנרגיה שלו בשנאה" כלפי הרוצח. בראיון לתוכניתה של אילה חסון, סיפר מסארווה על הילדה החייכנית והאופטימית שאיבדה את חייה במעשה אלימות חסר פשר. 
"היה שם רצח אכזרי של סטודנטית שבאה ללמוד שפות במסגרת חילופי סטודנטים", אמר האב. "היא למדה אנגלית וסינית והייתה אמורה לחזור לסין במאי או יוני. היא יצאה לבילוי עם חבריה, כשחזרה בסביבות אחת עשרה בלילה מישהו התנפל עליה וקרה מה שקרה".
סעיד אמר כי לא ראה את החשוד בביצוע הרצח. "ממה שהבנתי הוא מהתושבים המקוריים של אוסטרליה שנקראים האבוריג'ינים. אני לא רוצה לרכז את האנרגיה שלי בשנאה או להיכנס לפרטים", הסביר. "קרה מה שקרה ואנחנו צריכים להתמודד עם זה ולשדר מסר חיובי, לספר על איה ומי היא הייתה. לשדר אור ואהבה ולא שנאה. יש לי עוד שלוש בנות, אמשיך לחנך אותן לאהוב את האחר. יש כאן גם צבעים ולא רק שחור ולבן".


האב סיפר על האופטימיות של בתו המנוחה ועל המסר של משפחתה כנגד השנאה. "יש לי אלפי תמונות של איה. אני מחפש בנרות למצוא תמונה אחת שלה בה היא לא מחייכת. היא תמיד הייתה חייכנית ואופטימית. היא אמרה פעם שבלילה כשיש חושך צריך להסתכל על הכוכבים. היא לא ניסתה לייפות את התמונה, זו הייתה היא. זה המסר שאנחנו רוצים להעביר. אנחנו צריכים לדאוג לדורות הבאים. שנאה זה מעגל של חושך שלא מוביל אותנו לשום מקום".
"אני משתדל לדאוג למשפחתי שיהיה לה את העתיד הטוב יותר. אנחנו מתגוררים בסין ובבאקה אל גרביה. יש לי ארבע בנות, שתיים חיות בישראל", אמר
מסארווה, שהוסיף כי בני המשפחה מגיעים כעת ארצה לקיים את ההלוויה של איה.