השבוע התפרסם כי בידי המשטרה ישנה ראייה הקושרת את הקטין החשוד ברציחתה של עאישה ראבי למקרה ועל פיה אף הוגש כתב אישום לבית המשפט. הראייה המדוברת היא דגימת DNA של הקטין שנמצאה לכאורה על האבן שהושלכה על הרכב בו נסעה עם בעלה והוביל ככל הנראה למותה. כאשר איילת שליסל, תושבת אריאל, ראתה את הפרסום היא נדהמה לשמוע על הדרך של המשטרה לקשר את הקטין לאירוע.



לפני כחמש וחצי שנים הושלכה אבן על רכבה סמוך למעלה לבונה ופגעה בבעלה, בזמן שילדיה שוהים ברכב מאחורה. "אחרי שפגעה בנו האבן, דאגנו שאף אחד לא יגע בה", סיפרה שליסל למעריב אונליין, "הרחקנו את הילדים מהמושב הזה ובאמת היינו בטוחים שהמשטרה תיקח טביעות אצבע". אבל בשלב זה לטענתה נכונה לה אכזבה. "כשהיינו אצל השוטרת במשטרת אריאל הייתי בשוק. היא מלאה את הטופס של התלונה שאיתו יכולנו להמשיך למס רכוש וכו' אבל לא באמת עניין אותה לברר מה קרה ומי אותם טרוריסטים שניסו לרצוח אותנו באותו לילה. השוטרת אמרה לנו בצורה ברורה: 'אין טעם שאסתכל על האבן כי מאבן לא ניתן לקחת טביעת אצבע'".




שליסל ממשיכה ומספרת. "חייבת לומר שהאמנתי לשוטרת והתבאסתי מאוד שאי אפשר לבדוק בבירור מי היה אחראי לאותו ניסיון רצח", אמרה, "שראיתי שפורסם שככל הנראה הראיה שתוגש נגד אחד הנערים היא טביעת DNA על האבן הייתי פשוט בשוק. הרגשתי או שרימו אותי אז או שמישהו מנסה עכשיו להמציא טכנולוגיה שלא קיימת. בשני המקרים זה מאוד מדאיג אותי שכך פועלת משטרת ישראל. אני חושבת שזה צריך להדאיג כל אזרח במדינת ישראל".

ממשטרת ישראל נמסר כי "כל תלונה המתקבלת במשטרה נחקרת ומטופלת ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת ללא כל קשר לזהותו או דתו של קורבן או מתלונן. גם במקרה זה שהתרחש לפני כשש שנים, מיד עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה שבסיומה, לצערנו, לא אותרו החשודים במעשה. 
משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות ביחד עם כל כוחות הביטחון נגד מפרי סדר ומיידי אבנים באשר הם, במטרה לשמור על שלומם וביטחונם של אזרחי ישראל".