גבר כבן 40 נהרג ושני ילדים נפצעו באורח קל בהתנגשות רכב בגשר הולכי רגל בדרך הטייסים בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים "שיבא" בתל השומר במצב קשה עם חבלת ראש, ושני ילדים כבני 10 ו-12 במצב קל. בית החולים "שיבא" בתל השומר הודיע מאוחר יותר כאמור כי הגבר נפטר מפצעיו.  

בוחני תאונות הדרכים של מחוז תל אביב שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות התאונה. החובשים של מד"א, שלמה לוי ויששכר וייס, שהגיעו ראשונים למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב שהתנגש בגשר הולכי הרגל כשנהג הרכב לכוד במושב הקדמי יחד עם 2 ילדים. מיד ביצענו בנפגעים בדיקות רפואית וניסינו לחלץ אותם מהרכב בעזרת הידיים וכלים שהיו ברשותנו".

"כעבור מספר דקות כוחות הכיבוי שהגיעו למקום המשיכו בפעולות החילוץ המורכבות והפצועים פונו בניידות טיפול נמרץ לבי"ח תוך המשך טיפול רפואי כשמצבו של הגבר קשה והילדים שהיו נסערים מאוד היו במצב קל", הוסיפו.

כזכור, צעיר כבן 22 נהרג הלילה ושניים נוספים נפצעו בהתהפכות רכב בכביש 264, מרהט לכיוון בית קמה שבנגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום, ופינו לבית החולים "סורוקה" את הפצועים, בהם צעיר כבן 25 במצב בינוני עם חבלת ראש, ופצועה במצב קל. 
מהמשטרה נמסר כי בפעילות משטרתית בכביש 293 נקרא נהג הרכב לעצור לבדיקה עקב עבירת תעבורה, וכשהגיעו אליו השוטרים פתח במנוסה ואבד עמו קשר עין. בסריקות אותר הרכב בכביש 264 לאחר שהתהפך. נקבע מותו של נהג הרכב ושוהה בלתי חוקי ונוסעת נוספת שהיו ברכב נזקקו לטיפול רפואי.