הולך רגל בן 60 נדרס למוות הבוקר (שני) לאחר שנפגע מרכב בזמן שחצה את הכביש במעבר חצייה ברחוב ז'בוטינסקי בהרצליה עם קבוצת ריצה. כוחות ההצלה איתרו אותו כשהוא במצב קשה ופינו אותו לבית החולים "מאיר" בכפר סבא, אך מאוחר יותר הוא מת מפצעיו. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות התאונה. 



פרמדיק מד"א, אבינועם ליכטר, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60 שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבי"ח תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".



אתמול נהרגה צעירה בת 21 בתאונת דרכים בין רכב פרטי לאוטובוס בכביש 92 סמוך לקיבוץ עין-גב. חובשים ופרמדיקים של  מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותה של הצעירה, והעניקו טיפול רפואי לשבעה מנוסעי האוטובוס במצב קל. 



מוקדם יותר, נפצעו ארבעה בני אדם בתאונה בין שני כלי רכב ברחוב חורב פינת דרך פיק"א בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים רמב"ם וכרמל את הפצועים, בהם צעירה כבת 24 במצב קשה עם חבלות בראש ובאגן, צעיר כבן 22 במצב בינוני עם חבלת ראש, צעירה כבת 25 במצב בינוני עם פציעה באגן ופצוע קל.