לאחר מספר ימים חמים ושמשיים, היום (שלישי) תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות, ואיתה גם עלייה בלחות. בשעות הבוקר והצהריים יישנבו רוחות ערות וייתכן כי יהיה אובך. משעות הצהריים צפוי לרדת גשם מקומי בצפון הארץ. 

החורף יימשך גם בלילה ולפנות בוקר, כאשר הגשם יתחזק ויתפשט בהדרגה למרכז הארץ, וילווה בסופות רעמים. הטמפרטורות היום הן- תל אביב: 12-18, ירושלים: 8-15, אילת: 13-26, חיפה: 12-18, באר שבע: 10-20, טבריה: 11-22. 

מזג האוויר החורפי יימשך גם מחר וביום חמישי, ויכלול כאמור גשמים, סופות רעמים ורוחות חזקות. 

בתוך כך, מרשות המים נמסר כי "מפלס הכנרת הגיע הבוקר ל: מינוס 213.00 מטרים. מדובר בעליה של 1.5 ס״מ מאתמול, מה שאומר שמפלס הכנרת עומד בדיוק על הקו האדום התחתון. מתחילת העונה המפלס עלה ב- 1.64 מטר עלייה השווה לעלייה הממוצעת השנתית של מפלס הכנרת. עם זאת המחסור עדיין גדול - חסרים לכנרת 4.19 מטרים. 
 
עוד נמסר כי "חייבים לקחת בחשבון שבשלושת השנים האחרונות הופסקה השאיבה מהכנרת למערכת הארצית כמעט לחלוטין, זאת בשל המצב. לו השאיבה מהכנרת למערכת הארצית הייתה ממשיכה ״כרגיל״, המפלס היה עמוק מאוד מתחת. בנוסף, אחרי חורף מגיע הקיץ שבו מפלס הכנרת מתאדה בקצב של בין 0.5 ל-1 ס״מ כל יום. כך שבמהלך הקיץ אנחנו צפויים לחזור ולרדת שוב מתחת לקו האדום התחתון, ואף אחד לא יודע איך ייראה החורף הבא.