הקטל בדרכים: רוכב אופנוע כבן 30 נהרג היום (רביעי) לאחר שנפגע ממשאית ברחוב עתיר ידע בכפר סבא. צוות מד"א שהגיע למקום זיהה כי הוא סובל מפגיעה רב מערכתית, ללא סימני חיים, ונאלץ לקבוע את מותו. זהו ההרוג ה-57 השנה בתאונות הדרכים בישראל, לעומת 65 הרוגים בתקופה המקבילה בשנת 2018.



חובש מד"א, אייל דוידזון, סיפר: "על הכביש, במרחק של כ-10 מטר מהאופנוע המפורק, שכב הרוכב כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו מספר בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
 
יעקב לורש, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "למרבה הצער נקבע מותו של רוכב הקטנוע כבן 30 כתוצאה מאופי הפציעות הקשות מהן סבל. מדובר בתאונה עם מעורבות משאית וקטנוע".

זירת התאונה בכפר סבא. צילום: איחוד הצלה


במהלך הלילה נהרג גבר כבן 30 לאחר שרכב פרטי פגע באופניים החשמליים עליהם רכב בכביש 20 סמוך למחלף קוממיות בחולון. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותו ופינו גבר נוסף כבן 30 שהיה אף הוא על האופניים החשמליים, לבית חולים איכילוב כשהוא במצב קשה עם חבלת ראש, מורדם ומונשם.
 
רזיאל יוספוביץ, חובש באיחוד הצלה, שהגיע לזירת התאונה במהלך הלילה סיפר כי "מדובר ברוכב אופניים חשמליים שנהרג כתוצאה מפגיעה רב מערכתית. כמו כן רוכב נוסף שהיה עמו על האופניים החשמליים נפצע באורח קשה ולאחר מכן פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים".